مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان:

جذب ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی برای ساخت و تکمیل پروژه های ورزشی

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان گفت: امسال ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی ورزشی استان همدان جذب شده است.
تصویر جذب ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی برای ساخت و تکمیل پروژه های ورزشی

حمید سیفی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان امروز در گفتگو با سایت خبری پرسون در خصوص توسعه ورزش بانوان در رشته های مختلف ورزشی اظهار کرد: هر چقدر ورزشکاران و مربیان بانو مطالبه گر باشند توسعه بیشتری در ورزش بانوان اتفاق می افتد.

وی در خصوص حقوق ورزشکاران بانو در استان همدان افزود: باید در ورزش بانوان نگاه ما عملیاتی و میدانی باشد در غیر اینصورت حقوق بانوان ورزشکار ضایع می شود.

سیفی با اشاره به اینکه یک‌ بانو می تواند علاوه بر افتخارآفرینی در رشته های ورزشی یک فرد فرهیخته و دانشگاهی و مادری توانمند و سالم در جامعه باشد گفت: قهرمان پروری نسل آینده از ژن، استعداد و تربیت یک مادر سرچشمه می گیرد و به طور قطع مطالعه و تفکر در چشم انداز ۳۰ ساله ورزش بانوان می تواند در این امر تاثیرگذار باشد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: بانوان ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی ثابت کرده اند که می توانند با محدودیت ها نیز همیشه افتخارآفرین باشند.

وی در خصوص بودجه عمرانی اداره ورزش و جوانان استان همدان در سال جاری نیز بیان کرد: برای نخستین بار است که ۱۰۵ میلیارد تومان بودجه برای پروژه های عمرانی ورزش استان جذب شده است و امسال قرار است بیش از ۷ هزار متر به فضاهای ورزشی افزوده شود که می تواند یک انقلاب بزرگ در زمینه توسعه ورزش در استان همدان باشد.

سیفی در خصوص عملکرد تیم های فوتبال پاس و شهرداری همدان نیز خاطرنشان کرد: هر دو تیم برای استان همدان بازی می کنند و هر کدام بدرخشند نام همدان را پرآوازه می کنند.

وی افزود: تیم پاس برای درخشش بیشتر خود برای فصل جدید باید با رویکرد جدید و به دور از دغدغه مالی مورد حمایت اسپانسر مالی قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در پایان با بیان اینکه هیئت های ورزشی همدان بازوان اداره ورزش و جوانان هستند گفت: مدیران هیئت های ورزشی با ارائه نظرات و عقاید خلاقانه خود و پیگیری مطالبات رشته های ورزشی باید راهنمای این اداره کل باشند.

305807