مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اعلام کرد:

نصب 22 کنتور آلتراسونیک و واگذاری 6 هزار اشتراک رایگان به مددجویان

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: نصب 22 کنتورالتراسونیک و6 هزار و 26 مورد اشتراک رایگان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس واگذار شده است.
تصویر نصب 22 کنتور آلتراسونیک و واگذاری 6 هزار اشتراک رایگان به مددجویان

غلام عباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون فارس، اظهارداشت: بانصب پنج کنتور آلتراسونیک بر روی ایستگاه‌های کاهش فشار گاز در منطقه اقتصادی لامرد، فولاد غدیر نی‌ریز، زرقان، فیروزآباد و شرکت پالایش سپهر مهر، تعدادجریان‌سنج‌های پیشرفته آلتراسونیک استان به 22 مورد افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه با نصب جریان‌سنج‌های پیشرفته آلتراسونیک بر روی ایستگاه‌های کاهش فشار گاز، امکان مانیتورینگ اطلاعات در مرکز مانیتورینگ این شرکت فراهم

می‌شود، افزود: تمامی مصارف گاز این مناطق و صنایع جانبی آن‌ها به‌صورت بر خط مشاهده و قرائت از راه دور انجام می‌گردد.

حسینی تصریح کرد: این طرح باهدف کاهش خطاهای اندازه‌گیری در ایستگاه‌های گاز انجام‌گرفته و فارس از استان‌های پیشرو در نصب وراه‌اندازی جریان سنج‌های

الکتراسونیک در کشور است.

واگذاری بیش از 6 هزار اشتراک رایگان گاز طبیعی به مددجویان فارس مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، از واگذاری 6 هزار و 26 مورد اشتراک رایگان گاز طبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان فارس خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و 80 مورد به خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و 4 هزار و 946 مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذارشده است.

حسینی تصریح کرد: از ا ین تعداد 536 اشتراک رایگان در اختیار مساجد، حسینیه‌ها،حوزه‌های علمیه، اماکن اقلیت‌های دینی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان قرارگرفته است.

وی ادامه داد: هزینه‌ اجرای طرح واگذاری رایگان اشتراک گاز به خانواده‌های مشمول طرح در استان را بیش از 14 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این طرح باهدف محرومیت‌زدایی و حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی فارس اجراشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به این‌که در راستای تداوم این حمایت‌ها در سال جاری نیز تعدادی مددجو از تسهیلات رایگان اشتراک گاز برخوردار خواهند شد،

افزود: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشدند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتورو اشتراک رایگان استفاده کنند.

حسینی اضافه کرد: بر اساس قانون، جانبازان بالای 25 درصد تا ظرف 10 مترمکعب، اماکن مذهبی بدون محدودیت ظرفیت و افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و... با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یک‌بار از اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/

305766