رئیس فدراسیون اتومبیل رانی و موتورسواری:

تماشای فیلمی درباره یک قهرمان زن ایرانی برایم جذاب بود

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی تماشای فیلم «لاله» درباره یک قهرمان زن ایرانی را جذاب توصیف کرد.
تصویر تماشای فیلمی درباره یک قهرمان زن ایرانی برایم جذاب بود

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون سابق وزیر ورزش که فیلم «لاله» را در سالن سینما دیده است گفت: تماشای فیلمی درباره یک قهرمان زن ایرانی برایم جذاب بود. فیلم، تلاش و مبارزه این قهرمان برای رسیدن به هدفش را به شکلی جذاب و تاثیرگذار روایت کرده است. خانم لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی که این فیلم درباره زندگی حرفه‌ای او ساخته شده، در سالن سینما کنار من نشسته بود و بارها بغض کرد. به این دلیل که فیلم در نمایش این رنج و در نهایت پیروزی به دست آمده از این مبارزه، موفق است.

ناظمی ادامه داد: جدال خیر و شر در «لاله»، برگرفته از ذات زندگی و مضمونی ارزشمند است. خوشحالم که فیلمی مثل «لاله» در سینمای ایران ساخته شده است. این فیلم روحیه مبارزه و مقاومت را در تماشاگر، به ویژه زنان ورزشکار تقویت می‌کند.

وی افزود: فیلم ساختاری حرفه‌ای، کارگردانی قابل توجه، تیم بازیگری جذاب و صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز دارد و از این منظر، یک فیلم ورزشی ایرانی است. طعم و رنگ ایرانی دارد و برای تماشاگر ایرانی پر از کشش و جذابیت است. «لاله» تصویری درست از زنان ایرانی و قهرمانانی که برای رسیدن به رویاهایشان تلاش می‌کنند، ارائه می‌دهد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: ساخت چنین فیلم‌هایی در دل سینمای ایران، می تواند توجه جامعه به حوزه ورزش را جلب کند. از ساخت چنین آثاری حمایت می‌کنیم. سازمان سینمایی و آقای انتظامی، همچنین مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و آقای حمیدی مقدم برای به فرجام رسیدن این پروژه زحمت کشیدند و از این بابت به آنها خسته نباشید می‌گویم.

فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری که به زبان انگلیسی تولید شده، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، امیر علی دانایی، میترا حجار، لیلا اوتادی، پیام اینالویی، همایون ارشادی، محمد صادقی، ژوبین رهبر، نیکولاس گولک و ... بازیگران این فیلم هستند.

305646

مطالب مرتبط