مجمع نمایندگان خراسان شمالی ازمسولان کشوری گله دارند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجمع نمایندگان استان از مسئولان کشوری گله شدیدی دارند زیرا پروژه‌هایی مانند توسعه امامزاده سید عباس بجنورد باید بسیار زودتر انجام می‌شد
تصویر مجمع نمایندگان خراسان شمالی ازمسولان کشوری گله دارند

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر ظهر دوشنبه در آئین کلنگ زنی طرح توسعه امامزاده سیدعباس بجنورد، اظهار کرد: استان قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که بالقوه است اما می‌توان با اجرای پروژه‌هایی آنها را به بالفعل تبدیل کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ادامه داد: این استان در مسیر تردد بیش از ۱۵ میلیون مسافر قرار دارد و این یک استعداد ویژه است که باید از آن استفاده کرد.

وی نوار مرزی خراسان شمالی را دیگر ظرفیت ویژه این استان دانست و افزود: مجمع نمایندگان استان از مسئولان کشوری گله شدیدی دارند زیرا اجرای چنین پروژه‌هایی باید بسیار زودتر اتفاق می‌افتاد.

پاکمهر ادامه داد: آستان قدس رضوی امکانات و هزینه‌های زیادی را در اختیار بقاع متبرکه سایر شهرها قرار داده است اما در این خصوص به امامزاده سید عباس بجنورد جفا شده.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی بیان داشت: گاهی پروژه‌ها آغاز می‌شود اما زمان اتمام آنها مشخص نیست و در واقع هیچ گاه به پایان نمی رسند و برخی اوقات زمان بهره‌برداری آنقدر دیر است که ارزشش را از دست می‌دهد.

وی در این خصوص به برخی از پروژه‌های نیمه تمام دولتی و خصوصی خراسان شمالی اشاره داشت و گفت: در پروژه توسعه امامزاده سیدعباس باید زمان‌بندی به طور دقیق رعایت شود که این نیازمند اراده بسیار قوی است.

پاکمهر در انتها گفت: طرح توسعه امامزاده سیدعباس نباید صرفاً مربوط به بخش تجاری باشد و دیگر موارد مانند بخش‌های فرهنگی نیز باید در آن پررنگ شود

305512