امیر دریا دار خانزادی:

نیروی دریایی ارتش عرصه را بر قدرتهای جهانی تنگ کرده است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اکنون نیروی دریایی مقتدر ارتش ایران عرصه را به قدرتهای جهانی و استکبار تنگ کرده است و ما به هیچ وجه حضور بیگانگان را در نزدیکی آب‌های ایران تحمل نمی کنیم.
تصویر نیروی دریایی ارتش عرصه را بر قدرتهای جهانی تنگ کرده است

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر دریا دار خانزادی در مراسم ناوشکن دنا و مین شکار شاهین به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، افزود: ناوشکن دنا آرایه دفاعی پیچیده حاصل سال ها انباشت دانش، تجربه ،زیرساخت و فناوری های داخل و اراده فرزندان ایران اسلامی است و آماده است عازم ماموریت محوله در اقیانوس ها و دریاهای آزاد در خلیج عدن، تنگه باب المندب و دریای سرخ گردد.

وی تصریح کرد: این مجاهدت خاموش و جریان پیوسته تولید تجهیزات داخلی در دهه های متوالی در کارخانجات نیروی دریای و یر فشارهای مختلف آغاز شده است و بیشتر تجهیزات قدیمی با تکیه بر توان بومی تعمیر، تجهیز و با فناورهای نو جایگزین شده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این توفیق بزرگ با هدایت های دهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به برکت همگرایی های ملی و اعتماد به اصل ما می توانیم حاصل شده است و آینده روشنی از ایران بزرگ اسلامی وتاریخی را در دریا ترسیم می کند.

امیر دریادار خانزادی بیان کرد: حضور پیوسته ناوگان دریای ارتش در دریاهای تحت حاکمیت ایران و دریاهای آزاد امنیت کشتیرانی را در یکی از مسیر های پرمخاطره تحکیم نموده و این پیوستگی نیروی دریایی موید توسعه ظرفیت نیروهای دریایی برای اثر گذاری در مقیاس جهانی است.

وی اضافه کرد: همزمان حرکت افتخار آمیز ناوگان سهند با۴۰۰ روز دریانوری و حضور ناوبندر مکران در اقیانوس اطلس نشان دهنده توانایی های علمی، فناوری و نظامی فرزندان مملکت است و پرچم پرافتخار در آبهای اطلس به اهتزار درآورده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به دستپاچگی استکبار جهانی از حضور ایران در آب‌های دور، عنوان کرد: اکنون نیروی دریایی مقتدر ارتش ایران عرصه را به قدرت‌های جهانی و استکبار تنگ کرده است و ما به هیچ وجه حضور بیگانگان را در نزدیکی آبهای ایران تحمل نمی کنیم.

305401

مطالب مرتبط