استقبال مردم از پخش بازی ایران و عراق در سینماهای مشهد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به استقبال مردم از پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال در سینماها از اکران بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در تمامی سینماهای فعال مشهد خبر داد.
تصویر استقبال مردم از پخش بازی ایران و عراق در سینماهای مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، حسن پهلوانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با پخش بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق، از بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در سینماهای مشهد، اظهار کرد: بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق، از بازی‌های مرحله مقدماتی جام‌جهانی، روز سه‌شنبه ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی هویزه به اکران در می‌آید.

وی با بیان این‌که «مردم از پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال در سینما استقبال کردند و ظرفیت رزرو سالن یک سینما هویزه در روز گذشته تکمیل شده است»، ادامه داد: با توجه به استقبال مخاطبان، مجبور هستیم که سالن‌های دیگر را نیز درگیر پخش بازی تیم ملی فوتبال کنیم. بنابراین سالن دو پردیس سینمایی هویزه نیز بازی فردا را پخش خواهد کرد و اگر آن سالن هم تکمیل شود از ظرفیت سالن‌های دیگر نیز استفاده خواهیم کرد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری با اعلام اضافه‌شدن سینما آفریقا به سینماهای پخش‌کننده بازی تیم‌ملی فوتبال، تصریح کرد: سانس ساعت ۲۱ سینما آفریقا را نیز برای اولین‌بار در بازی‌های مقدماتی جام جهانی امسال به پخش فوتبال اختصاص دادیم و علاقه‌مندان می‌توانند هم به سینما هویزه و هم به سینما آفریقا برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق مراجعه کنند.

پهلوانی در رابطه با وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینما برای پخش بازی تیم ملی فوتبال، خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد ظرفیت سالن فروش می‌رود و شیوه‌نامه‌های بهداشتی اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا کاملاً رعایت می‌شود. یعنی ۲۴۰ نفر می‌توانند در سالن یک سینما هویزه که دارای ۴۸۲ صندلی است حضور یابند. سالن شماره دو نیز به همین صورت خواهد بود.‌ همچنین تمام مخاطبانی که وارد سینما می‌شوند از لحاظ داشتن ماسک بررسی می‌شوند و مواد ضد عفونی را هم برای مخاطبان در محل ورود سالن‌ها اختصاص داده‌ایم و مانند جشنواره فیلم فجر که پروتکل‌ها رعایت شد، اطمینان داریم که برای بازی فردا نیز مشکلی پیش نخواهد آمد و پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل در سینماها رعایت خواهد شد.

وی با اشاره به حل شدن مشکل سامانه‌های فروش بلیت سینما، گفت: در بازی تیم ملی فوتبال ایران با کامبوج سایت‌های فروش بلیت خیلی دیر سانس فروش بلیت فوتبال را اختصاص دادند و ما مجبور به فروش بلیت به صورت حضوری و رزرو تلفنی بودیم، اما برای بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق از روز گذشته در سایت‌های گیشه۷ و سامانه‌های فروش دیگر بلیت، بلیت‌ها به فروش رسیدند و مردم می‌توانند به صورت اینترنتی بلیت خود را تهیه کنند.

بازی تیم ملی فوتبال ایران با عراق، سه‌شنبه، ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۱ در پردیس‌های سینمایی هویزه، آفریقا، اطلس و ویلاژتوریست به اکران درمی‌آید. قیمت بلیت این بازی در سینما آفریقا ۲۰ هزار تومان، در سالن vip سینما اطلس ۶۰ هزار تومان و در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست و سالن یک سینما اطلس ۲۵ هزار تومان خواهد بود که مخاطبان می‌توانند از طریق سامانه‌های سینما تیکت و گیشه۷ صندلی خود را رزرو کنند.

منبع:ایسنا

305344