جانشین فرمانده سپاه زنجان عنوان کرد:

انتخابات فرصتی طلایی برای دوستان انقلاب و دشمنان

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: انتخابات پیش رو هم برای دشمنان و هم دوستان انقلاب بسیار مهم است.

تصویر انتخابات فرصتی طلایی برای دوستان انقلاب و دشمنان

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ محمدرضا طهماسبی روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه که در اردوگاه شهید باکری زنجان برگزار شد،با اشاره به انتخابات پیش رو، افزود: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظاهر ادعای بی تفاوتی نسبت به انتخابات پیش‌رو را دارند اما در اصل در زمینه حضور حداقلی مردم در انتخابات تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و توان در راستای جنگ نرم، القای حس ناامیدی و موضوعات امنیتی به میدان آمده است به اهمیت انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای برداشتن گام‌های استوار در آینده باید گذشته را درست شناخت و از تجربه ها درس گرفت که اگر این نشود آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

طهماسبی با بیان اینکه امروز با توجه به نزدیکی انتخابات، تلاش سپاه و بسیج برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، افزود: مولفه‌های انتخابات سالم از منظر سپاه، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات، ایجاد رقابت سالم، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

وی با تاکید براینکه بسیج و سپاه حافظان انقلاب هستند و برای حضور حداکثری تلاش جدی می‌کنند، تصریح کرد: شرط لازم حضور حداکثری است، اما شرط کافی انتخاب اصلح است تا فرد انقلابی و اصلح انتخاب شده و پای کار آید.

طهماسبی با بیان اینکه سپاه له یا علیه هیچ کاندیدایی نیست و برای حضورحداکثری تلاش کرده و به دنبال منافع حداکثری مردم است، افزود: امروز حضور مردم برای نظام از توان دفاعی و نظامی بالاتر است و در واقع حضور در پای صندوق‌های رای به عنوان یک تکلیف است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان با اشاره به اینکه در کنار تمامی این موضوعات نمی‌توان مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را نادیده گرفت، اظهار داشت: مطالبه‌گری در کنار تبیین نقاط قوت و پیشرفت‌های کشور سازنده است وسپاه برای رفع موانع موجود در کشور تلاش می‌کند.

طهماسبی با اشاره به اینکه هر جا انقلابی و با روحیه جهادی عمل کرده‌ایم موفق شده‌ایم و پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم، افزود: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز با تمامی توان و تجهیزات در راستای خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی و حل مشکلات مردم تلاش می‌کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

منبع: ایرنا

305341