شهردار زنجان:

تبلیغات اتوبوسی غیرقانونی و ممنوع است

شهردار زنجان گفت: تبلیغات داوطلبان شورای شهر بر روی اتوبوس‌ها غیرقانونی است و با متخلف برخورد خواهد شد.

تصویر تبلیغات اتوبوسی غیرقانونی و ممنوع است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حبیب یگانه اظهار کرد: شهرداری نیز به نوبه خود، آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است و در این باره وظایف محوله را انجام می‌دهد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه فضای کافی برای تبلیغات در شهر پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: برای تبلیغات، نیازی به استفاده از دیوارهای شهری و یا اتوبوس‌ها نیست.

وی درباره تبلیغات یکی از داوطلبان در اتوبوس‌های شهری نیز گفت: پیگیری لازم انجام شد، این اتوبوس‌ها در مالکیت بخش خصوصی هستند اما چون این اتوبوس‌ها با سازمان همکاری دارند، نباید این کار را انجام دهند.

یگانه گفت: درست است که مالکیت اتوبوس در اختیار بخش خصوصی است اما در حال حاضر طبق قرارداد برای سیستم سازمان حمل و نقل عمومی کار می‌کنند و نباید دوطلبی را تبلیغ کنند.

شهردار زنجان گفت: از ستادهای کاندیداها تقاضا داریم که از سازه‌های در نظر گرفته شده برای تبلیغات استفاده کنند و به فضاهای عمومی شهر با چسباندن تبلیغات لطمه و آسیب وارد نکنند.

گفتنی است، موعد تبلیغات قانونی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خردادماه جاری آغاز شده و تا ۲۴ ساعت پیش از انتخابات ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

منبع: فارس

305314