مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

توسعه زیرساخت‌های فرهنگی پیش‌روی طارم است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از توسعه زیرساخت‌های فرهنگی طارم در آینده خبر داد.

تصویر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی پیش‌روی طارم است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمدربیع احمدخانی شامگاه دیروز (۲۳ خردادماه) در جلسه بررسی مشکلات و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی طارم با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی این شهرستان، خواستار اختصاص منابع مالی برای تجهیز مجتمع فرهنگی این منطقه شد و اظهار کرد: تجهیز مجتمع‌های فرهنگی موجب توسعه کل شهرستان می‌شود، این در حالی است که این اماکن فقط مورد استفاده این اداره‌کل نیست، بلکه ظرفیتی برای کل شهرستان محسوب می‌شود.

وی با یادآوری این مطلب که با وجود شرایط کرونایی، جلسات فرهنگ عمومی به صورت منظم برگزار و تصمیمات خوبی در آن اتخاذ می‌شود، افزود: امیدواریم بتوانیم با هم‌فکری و تلاش در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه که اساس و شالوده همه حوزه‌ها است، سربلند باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به ضرورت ساماندهی محیط اداری، خرید تجهیزات و انجام تعمیرات مورد نیاز فرهنگ‌سرا و نیز انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد و گفت: باید با اهتمام جدی، زیرساخت‌های فرهنگی طارم توسعه یابد.

فرماندار شهرستان طارم نیز در ادامه با اشاره به نقش محوری فرهنگ در جامعه، عنوان کرد: فرهنگ، پایه و اساس هر جامعه‌ای به شمار می‌رود، به همین سبب دشمنان برای ضربه زدن به کشور از حربه تهاجم فرهنگی استفاده می‌کنند.

ستار صفری، دغدغه‌های موجود در راستای گسترش و توسعه بخش‌های مختلف فرهنگ و هنر را به جا دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری آمادگی لازم برای همکاری با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را در زمینه تجهیز مجتمع فرهنگی از محل کمیته برنامه‌ریزی داد.

منبع: ایسنا

305289