تجارت نو در مجمع عمومی عادی سالیانه سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه تجارت‌ نو برای سال منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، سه شنبه ۱۸ خرداد، با حضور ۹۲٫۷۱درصدی سهامداران این شرکت بیمه‌ای برگزار و به ازای هرسهم ۱۲۱ریال سود تقسیمی برای سهامداران در نظر گرفته شد.
تصویر تجارت نو در مجمع عمومی عادی سالیانه سود تقسیم کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این مجمع نیما نوراللهی، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با بیان دستاوردهای شرکت در سال گذشته، سهم بازار مجموعه متبوع خود از صنعت بیمه را ۱٫۳۶ درصداعلام کرد.

وی، به متوسط ۳۷ درصدی رشد حق بیمه تولیدی صنعت بیمه اشاره کرده و در عین حال، رشد حق بیمه تجارت‌نو در سال ۹۹ را بالغ بر ۹۰ درصد برشمرد.

نوراللهی، یکی از عوامل رشد سودآوری شرکت بیمه تجارت‌نو را، افزایش سود سرمایه‌گذاری‌ها اعلام و افزود: سود حاصل از سرمایه‌گذاری از محل ذخایر فنی و سایر منابع شرکت از رقم ۱۴۷ میلیارد تومان در سال ۹۸ به رقم ۲۴۱ میلیارد تومان در سال ۹۹ رسید.

طبق گزارش مالی ارائه شده در این مجمع، سودخالص بیمه تجارت‌نو درسال ۹۹ پس از کسر مالیات از رشد ۱۸۲ درصدی نسبت به سال ۹۸ برخوردار شده و همچنین سودخالص به رقم ۳۶۳ میلیارد تومان رسیده است.

ناگفته نماند که شرکت بیمه تجارت‌نو در سال ۹۹ با افزایش ۹۲ درصدی، سرمایه خود را از مبلغ ۱٫۵۷۰٫۰۰۰ میلیون ریال به ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش داد که این افزایش از محل سودانباشته و اندوخته سرمایه‌ای بود.

هرچند که شرکت بیمه تجارت‌نو به این میزان افزایش سرمایه هم قانع نبوده و قصد دارد با توجه به عملکرد مناسب خود در سال ۱۳۹۹، سرمایه خود را از مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان به ۶۰۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه‌ای، درسال ۱۴۰۰ افزایش دهد.

در مجمع عمومی عادی شرکت بیمه تجارت نو، احسان مرادی، رئیس هیات مدیره این شرکت به عنوان رئیس مجمع و مسعود محمدی، معاون مالی این شرکت نیز به عنوان منشی جلسه توسط حاضران انتخاب شدند.

پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت بیمه تجارت‌نو قرائت شد که پس از ارائه پاسخ های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۹ و عملکرد هیأت مدیره “بنو” به تصویب رسید.

305252