مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان ترن پارس یزد:

حمل و نقل ریلی و جاده ای کالا در کشور هوشمند می شود

شرکت تعاونی پیشگامان ترن پارس به عنوان اپراتور عملیاتی بندرخشک پیشگامان و تکمیل کننده زنجیره تامین کالا و خدمات در آستانه سه سالگی فعالیت خود در تلاش است با بهره گیری از سیستم های هوشمند، تحولی در حمل ونقل ریلی و جاده ای کشور ایجاد کند.
تصویر حمل و نقل ریلی و جاده ای کالا در کشور هوشمند می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، ناصر ظهوری مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان ترابری ریلی نوین پارس (ترن پارس) در گفت و گویی هدف از تاسیس این شرکت را انجام امور حمل و نقل جاده ای و ریلی کالا از مبدا استان یزد به کلیه نقاط کشور، ارائه خدمات واردات و صادرات و همچنین ارائه خدمات الکترونیک نرم افزاری و سیستم های هوشمند حمل و نقل عنوان کرد.

ظهوری اتصال ریلی به ریل سراسری و بهره برداری از زیرساختهای ریلی بندرخشک پیشگامان از جمله شانتینگ یارد با 7 خط ریلی، تخلیه و بارگیری قطارهای حامل بارهای فله، ارائه خدمات باسکول ریلی و جاده ای و خدمات تخلیه در مقصد، خدمات انبارش و انتقال بر روی عرشه کشتی(FOB) و خدمات حمل دریایی را از مزیت های فعالیت این شرکت عنوان کرد.

وی در ادامه تعبیه تجهیزات تخلیه و بارگیری برای محموله های فله، کانتینری و عمومی، خدمات استریپ و استافینگ و همچنین باربندی و لاشینگ بار بر روی قطار و یا داخل کانتینر را از دیگر خدمات پیشگامان ترن پارس دانست.

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان ترن پارس خدمات متعدد دیگری مانند دپوی کالا، بارگیری و تخلیه، بسته بندی، هماهنگی گرفتن واگن برای بارگیری های ریلی، گرفتن کانتینر و هماهنگی با کشتیرانی را هم از جمله فعالیت های این شرکت عنوان کرد و افزود: ما کل مسیر زنجیره تامین را مدیریت کرده و صاحبان کالا و بازرگانان می توانند کالای خود را درب کارخانه به ما تحویل داده و با کمترین هزینه جابه جایی در مقصد بار خود را تحویل گیرند.

ظهوری به اشتغال آفرینی 20 نفر بصورت مستقیم و 5 هزار نفر بصورت غیر مستقیم (حداقل 27 هزار سرویس حمل جاده ای) اشاره کرد و بیان داشت: صادرات بارهای کلینکر سیمان، کاشی و سرامیک، سیمان سفید و پشم شیشه به کشورهای ازبکستان، سوریه، قطر و عمان و همچنین واردات ماشین آلات کارخانه های فولاد محسن، صنعت سبز و سنوپارس از کشورهای هند و چین از جمله صادرات و واردات صورت گرفته از بستر بندرخشک پیشگامان توسط شرکت پیشگامان ترن پارس می باشد.

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان ترن پارس با بیان اینکه تناژ بار ورودی و خروجی شرکت در سال های نخست تاسیس زیر 20 هزار تن بوده ولی اکنون بالای یک میلیون تن تناژ بار ورودی و خروجی شرکت در یکسال گذشته بوده است، این سیر پیشرفت را موفقیت آمیز خواند و توسعه ناوگان، اضافه کردن ماشین آلات و واگن و داشتن پایگاه در کشورهای حوزه خلیج فارس، چین و هند و همچنین مبادی خروجی ریلی کشور را چشم انداز پیشگامان ترن پارس عنوان کرد.

انتهای پیام/

305237