جشنواره بهار، ترافیک، سلامت با مشارکت فعال شعبه بیرجند

با حمایت مدیریت منطقه ۲ (استان خراسان) ، به همت شعبه بیرجند و با هدف ترویج فرهنگ بیمه پذیری، شرکت بیمه پاسارگاد در قالب مشارکت با پلیس راهور خراسان جنوبی در جشنواره عیدانه نقاشی با عنوان ” بهار ، ترافیک ، سلامت ” شرکت نمود.
تصویر جشنواره بهار، ترافیک، سلامت با مشارکت فعال شعبه بیرجند

به گزارش سایت خبری پرسون، زهرا چاوشان رئیس شعبه بیرجند در خصوص این مشارکت بیان کرد: مشارکت فعال شعبه بیرجند در جشنواره بهار ، ترافیک ، سلامت با پلیس راهور خراسان جنوبی با هماهنگی و حمایت مدیر منطقه ۲ در جهت گسترش فرهنگ بیمه پذیری در نسل خردسال ، اقدام مثبتی بود که مورد استقبال نیز قرار گرفت. این جشنواره با هدف درگیر نمودن ذهن کودکان و همچنین تقویت حس مشارکت اجتماعی ، ایجاد خلاقیت و نوآوری و غنی سازی اوقات فراغت کودکان در دوران کرونا و ایام نوروز برگزار شد.

گفتنی است شعبه بیرجند نیز در راستای فرهنگ سازی و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ بیمه ضمن درج پوستر و بروشورهای مربوط به انواع بیمه بویژه عمر و تأمین آتیه در سامانه شاد و سامانه مجازی (ویژه جشنواره ) اقدام نمود.

شایان ذکر است جلسه اختتامیه جشنواره به صورت مجازی با حضور فرماندهی نیروی انتظامی استان ، رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی و رئیس پلیس راه استان و برخی مقامات استانی و همچنین خانواده های دانش آموزان منتخب در سالن آمفی تئاتر بانک سپه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار و از حدود ۱۶۰۰ نقاشی مشارکت کننده از سراسر استان ، از ۱۵ اثر منتخب با اهدای جوایزی ارزنده تقدیر شد .

305167