سه شنبه های پاسخگوی بیمه رازی به ایستگاه پنجم رسید

حضور معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه رازی در پنجمین هفته سه شنبه های پاسخگو به صورت برخط با نمایندگان سراسر کشور در ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۵ خردادماه برگزار می شود.
تصویر سه شنبه های پاسخگوی بیمه رازی به ایستگاه پنجم رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، سه شنبه های پاسخگو هر هفته به صورت برخط برگزار می شود و مدیران ارشد این شرکت به عنوان میهمان در برنامه حضور یافته و به پاسخگویی در خصوص سوالات مطروحه از سوی نمایندگان سراسر کشور می پردازند.

این نشست های مجازی ابتکار جدیدی بود که از سوی مدیرعامل محترم شرکت بیمه رازی در مدت کوتاهی که در این کسوت حضور دارند و با همراهی تیم رسانه‌ای بیمه رازی هر هفته سه شنبه برگزارمی‌شود و اکنون پس از گذشت قریب به یکماه ،این مسأله به یک رویه کاری منجر شده است که بنا به نظر کارشناسان شبکه فروش و نمایندگان سراسر کشور اتفاق مطلوبی بوده که باعث ایجاد حس هم افزایی و عاملی جهت محرک شغلی در بدنه اجرایی شرکت شده است.

گفتنی است در چهار نشست گذشته موضوعاتی همچون مشکلات نمایندگان فروش،ایجاد ظرفیت سازی و جذب مشتریان وفادار، بررسی استراتژی بازار برای شبکه فروش و بحث بیمه های زندگی و بیمه‌های زود بازده مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و با استقبال خوبی از سوی نمایندگان سراسر کشور مواجه شد.

در نشست پنجم از این سلسله نشست های هفتگی، مهدی ملکی معاون برنامه ریزی بیمه رازی در ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۵ خردادماه مهمان این هفته خواهد بود و به موضوعات و سوالات مرتبط در حوزه برنامه ریزی و نوآوری پاسخ خواهد داد.

305086