رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس خبر داد:

توزیع بیش از 30 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مؤمنانه

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: به مناسبت دهه کرامت سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح کرامت احمدی در 31 محله با توزیع 30 هزار بسته معیشتی در شیراز آغازشده است.
تصویر توزیع بیش از 30 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک‌های مؤمنانه

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل سفلی در حاشیه اجرای این طرح اظهارداشت: این طرح باهدف محله محور در 45 محله 16 شهرستان استان فارس نیز به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌گردد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس، گفت: سومین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه از 22 خردادماه تا 1 تیرماه در استان فارس به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، امام رضا علیه‌السلام و بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) برگزار می‌شود.

دبیر نهضت کمک‌های مؤمنانه استان فارس با اشاره به اینکه این مرحله با رویکرد محله محور و ایجاد یک مسابقه خدمت‌رسانی در امتداد رزمایش سال گذشته است، تصریح کرد: نهضت کمک‌های مؤمنانه که در ایام کرونا آغاز گردید باهدف دستگیری از نیازمندان، کاهش آلام آسیب دیدگان ناشی از این بیماری و کمک به محرومان و اقشار مختلف مناطق و محله‌های محروم و کم برخوردار همچنان ادامه دارد.

قزل سفلی اظهارداشت: بسته‌های معیشتی در این دهه بین نیازمندان توسط رده‌های بسیج، با محوریت پایگاه‌های مقاومت محلات، گروه‌های جهادی فعال در این ۷۶ محله با همکاری و کمک خیران، نهادهای حمایتی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد و آحاد مردم توزیع می‌شود.

انتهای پیام‌/

305003

مطالب مرتبط