در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت زنجان:

712 واحد مسکونی در دست احداث است

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان از در حال ساخت بودن ۷۱۲ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد خبر داد.

تصویر 712 واحد مسکونی در دست احداث است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، رضا خواجه‌ای با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن این بنیاد در استان افزود: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۲۰۰ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره و ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: تلاش این مجموعه بر این است که پروژه‌ای از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه تامین زمین برای اجرای پروژه‌های مسکن شهری به ویژه طرح اقدام ملی، تعامل مطلوبی با اداره راه و شهرسازی به وجود آمده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

به گفته این مسوول طی جلسه ای مقرر شد، اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای تامین زمین برای احداث ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در شهر زنجان برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مساعدت کرده تا متقاضیان مذکور امکان بهره‌مندی از تسهیلات قرض الحسنه بانک رسالت و نیز مبلغ بلاعوض از محل کمک‌های حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) را داشته باشند.

وی با بیان اینکه، استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جزو استان‌های پیشرو در سطح کشور به شمار می‌آید، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در پالایش و ساماندهی متقاضیان طرح اقدام ملی همچنین شروع عملیات اجرایی این پروژه ها در سطح کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی را در سال جاری تأمین و تولید مسکن برشمرد و خاطرنشان کرد: تامین مسکن گامی مهم در دستیابی به توسعه پایدار است که در شرایط کنونی این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد.

منبع: ایرنا

304971