کارشناس مسائل مذهبی در زنجان:

حضرت معصومه(س) در فضایل اخلاقی، علم و فقاهت از برترین‌های زمان خود بود

کارشناس مسائل مذهبی گفت: حضرت معصومه(س) نه تنها در فضائل اخلاقی بلکه در مباحث علم و فقاهت جزو برترین‌های زمان خود بوده است.

تصویر حضرت معصومه(س) در فضایل اخلاقی، علم و فقاهت از برترین‌های زمان خود بود

حجت الاسلام و المسلمین علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه سایت خبری پرسون از زنجان، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) از حیث آن که جزو فرزندان گران‌سنگ و بامعرفت آقا موسی بن جعفر بوده‌اند به خودی خود در جایگاه خاص قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه یکی از القاب بی‌بی فاطمه معصومه(س) محدثه بودن است، عنوان کرد: محدثه بودن به معنای شخصی است که اهل حدیث و نقل حدیث باشد. چرا که برخی از احادیث توسط این بانوی بزرگوار و از لسان مبارک وی به دست ما رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این حضرت با نام حضرت فاطمه(س) در میان ما شهرت دارد، ابراز کرد: معصومه یکی از القاب مبارک آن حضرت است چراکه آنقدر در پیشگاه خداوند متعال شان و منزلت داشته‌اند که به مقام عصمت رسیده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر به فرموده امام رضا(ع) در خصوص حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) فرموده‌اند هرکس خواهرم فاطمه را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) نه تنها برای همه دختران بلکه برای همه ما محبین اهل بیت(ع) الگویی بزرگ محسوب می‌شوند، تصریح کرد: ما باید رفتار، گفتار، کردار، سبک و سیاق زندگی این بانوی بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ایران عزیز و شهر مقدس قم مرکز دفن و پس از آن چشمه جوشان برای معارف دین اسلام شده است، عنوان کرد: شهر قم پیش از قدوم مبارکه حضرت فاطمه معصومه(س) یک روستا و بیابانی بیش نبود اما پس از ورود آن حضرت روز به روز بر عظمت این شهر عظیم بیشتر افزوده شد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر با بیان اینکه امروز شهر قم یکی از نقاط انتشار معارف دین اسلام و ارزش‌های مقدس اسلامی است، افزود: بسیاری از شخصیت‌های بزرگ اسلامی همچون امام عزیز در دامن حوزه علمیه قم تعلیم و تربیت شده‌اند.
فاطمه شمشیرگر _ استان زنجان

304818