محمدولی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

مردم خرید طلا را به بعد از انتخابات موکول کردند

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: دولت بعدی باید با درایت عرضه، تقاضا  و نرخ ارز را در مسیر مناسب همگن کند تا شاهد نوسانات کمتری در بازار طلا و سکه باشیم.
تصویر مردم خرید طلا را به بعد از انتخابات موکول کردند

ابراهیم محمد ولی، رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص تاثیر فضای انتخابات بر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه به خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: بحث‌های انتخاباتی در کل دنیا بر بازارها تاثیر می‌گذارد. کاندیداها صحبت‌ها و تبلیغات خود را ارائه کرده و در فضای جامعه تاثیر می‌گذارند.

محمدولی ادامه داد: امیدواریم در این دوره فرد شایسته انتخاب شود و در بحث مملکت داری موفق شود. ضمن این که اگر رئیس جمهور آینده با مشکلات جدیدی مواجه نشود؛ می‌تواند وعده‌های خود را عملی کند.

وی افزود: اگر کاندیدای منتخب وعده‌های خود را عملیاتی کند در فضای کار، قیمت و تقاضا برای طلا نیز تاثیر می‌گذارد. دولت بعدی باید با درایت عرضه و تقاضا و نرخ ارز را در مسیر مناسب همگن کند تا شاهد نوسانات کمتری در بازار طلا و سکه باشیم.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: با نوسانات نرخ ارز، قیمت طلا و سکه افزایش پیدا کرد و در شرایط فعلی مردم در انتظار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و ایجاد آرامش در بازار هستند تا خرید خود را مطابق نیاز انجام دهند.

محمدولی در پایان تاکید کرد: مشکلات ناشی از شیوع کرونا در ایران مانند سایر کشورها، در رکود بازار طلا و سکه موثر است.

304815