افتتاحیه‌هایی که با کرونا همراه است / شبکه بهداشت کجاست؟!

چند روزی است که از آزاد شدن تبلیغات برای نامزدهای ششمین دوره از کاندیداهای شورای شهر قوچان می‌گذرد و این کاندیداها برای هرچه بهتر معرفی کردن خود به شهروندان در سطح بازارهای این شهرستان ستادهایی را تشکیل داده‌اند و از شب گذشته در حال افتتاح ستادهای مرکزی خود هستند.
تصویر افتتاحیه‌هایی که با کرونا همراه است / شبکه بهداشت کجاست؟!

به گزارش سایت خبری پرسون، این افتتاحیه‌ها توسط ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ششمین دوره از انتخابات شورای شهر قوچان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و حتی از سوی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان هم نظارتی نمی‌شود.

وقتی ساعتپ افتتاحیه ستادهای تبلیغاتی در قوچان فرا می‌رسد، ورودی‌های ستادها مملو از جمعیت می‌شوند که حتی بعضی از شهروندان ماسک بر صورت ندارند، فاصله‌های اجتماعی نیز اصلا در افتتاحیه‌ها رعایت نمی شود و بعضا دیده می‌شود که کاندیداها از شهروندان با پخش کردن شیرینی و شربت پذیرایی می‌کنند.

شبکه بهداشت و درمان قوچان هیچ نظارتی بر افتتاحیه‌های ستادهای تبلیغاتی در قوچان ندارد و هیچ نماینده‌ای از بهداشت برای برقرای پروتکل‌های بهداشتی دیده نمی‌شود، سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا کاندیداها فکری برای برقرای پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا برای افتتاح ستادهای تبلیغاتی خود نکرده‌اند؟ و سوالی دیگر چرا شبکه بهداشت و درمان قوچان هیچ نظارتی بر افتتاحیه ستادهای تبلیغاتی توسط کاندیداها ندارند؟

اگر این شرایط همچنان باقی بماند حتما در هفته‌های آینده شاهد افزایش بیماری کرونا در قوچان خواهیم بود و این شهرستان که هم اکنون در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد به رنگ‌های نارنجی و حتی قرمز تغییر رنگ خواهد داد.

304786