تانکر سوخت در سنندج منفجر شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: یک تانکر حامل سوخت بامداد شنبه در بلوار دکتر حسینی سنندج بر اثر برخورد با ۲ خودرو منفجر شد که در اثر این حادثه راننده آن جان خود را از دست داد.

تصویر تانکر سوخت در سنندج منفجر شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ برزو مرادی؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان اظهار داشت: یک دستگاه تانکر حامل سوخت بامداد امروز شنبه در بلوار دکتر حسینی سنندج بر اثر برخورد با ۲ خودرو منفجر شد که در اثر این حادثه راننده آن جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان تاکید کرد: این تانکر بر اثر سرعت بالا یا خواب آلودگی به یک تانکر حامل کانتینر و اتوبوسی که در محل پارک شده بودند برخورد کرده و منفجر شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه علاوه بر تانکر سوخت به ۲ دستگاه خودرو پارک شده در مسیر نیز آسیب وارد شد و با توجه به اینکه این خودروها سرنشین نداشتن تنها راننده تانکر بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: در حال حاضر این بلوار برای پاکسازی بسته شده است و هیچ خودرویی از آن عبور نمی‌کند اما تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شود.

براساس این گزارش، بلوار دکتر حسینی که به عنوان کمربندی مورد استفاده قرار می‌گیرد محل عبور خودروهای سنگین است که چندین بار دیگر هم شاهد تصادف و حادثه برای این تانکرها بوده‌ایم. در سال ۱۳۹۷ هم بر اثر یک تصادف تانکر و اتوبوس در همین بلوار ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

این اتفاقات ساکنین محل را گله‌مند کرده است و از مسوولان استانی و شهری انتظار ایمن سازی بیشتر این بلوار را دارند.

تانکرهای سوخت که حامل نفت هستند، از شهرستان مریوان وارد کردستان شده و از طریق جاده این استان مواد سوختی را به استان های جنوبی کشور منتقل می کنند، عبور این تانکرها از جاده استان کردستان معمولا با حوادث مختلفی از جمله سقوط در دره ها و تصادف با خودروهای دیگر همراه است.

304699