افت جایگاه والیبال ایران در رده بندی زنده جهانی

والیبال ایران با شکست در هفته سوم لیگ ملت های والیبال، در رده بندی زنده جهانی یک پله سقوط کرد.
تصویر افت جایگاه والیبال ایران در رده بندی زنده جهانی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی والیبال ایران که در رقابت های لیگ ملت های والیبال شرکت کرده است در هفته سوم مقابل آمریکا به پیروزی رسید و مقابل صربستان و آلمان تن به شکست داد.

ایران تا پایان هفته سوم این مسابقات با پنج برد و ۱۷ امتیاز در رده ششم لیگ ملت های والیبال قرار گرفته است. صدرنشین این مسابقات تیم ملی والیبال برزیل با هشت برد است.

تیم ملی والیبال ایران که در پایان هفته دوم موفق شده بود در رده ششم جهان بایستد با شکست مقابل صربستان و آلمان جایگاه خود را از دست داد و در رده بندی زنده جهانی با یک پله سقوط درجایگاه هفتم جهان ایستاد.

در رنکینگ زنده جهانی، تیم ملی والیبال برزیل در صدر جدول قرار دارد و موفق شده اختلاف امتیاز خوبی با تیم های دوم (لهستان) و سوم (آمریکا) ایجاد کند.

باتوجه به اینکه امتیازات در میانه جدول بسیار نزدیک به هم است، پس از هر برد و یا باخت تیم ها می توانند چند رده صعود و یا سقوط را تجربه کنند که ایران با باخت در هفته سوم یک رده سقوط کرد.

ملی پوشان ایران در ادامه لیگ ملت های والیبال مسابقات سختی را پیش رو خواهند داشت که در صورت عملکرد خوب می توانند به فکر پله های بالاتر در جهان باشند.

گفتی است در پایان هفته دوم لیگ ملت های والیبال ایران موفق شده بود امتیاز خود را به عدد ۲۸۸ افزایش دهد اما پس از باخت در هفته سوم امتیاز ایران ۲۸۴ شد و جایگاه ششمی به صربستان رسید.

304678