همایش عمومی حامیان زاگرس نشین رئیسی

همایش عمومی ستاد سحر زاگرس‌نشینان ایران اسلامی حامیان آیت‌الله رییسی با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل مشاور مقام معظم رهبری و رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و دکتر فرهاد زیویار رییس ستاد مرکزی سحر در محل سالن همایش های فرهنگی امام علی (ع) در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ برگزار شد.
تصویر همایش عمومی حامیان زاگرس نشین رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، ابتدای این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغازشد جناب آقای علیرضا چنگیزیان به اجرای دو قطعه موسیقی زنده پرداخت.
پس از آن جناب آقای اسکندری به عنوان مجری فرازهایی از پیام آیت‌الله رییسی را برای حضار شرکت کننده در این همایش قرائت کرد.

در ادامه جناب آقای سلوک به عنوان میزبان همایش ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و میهمانان و شرکت کنندگان در این گردهمایی به مسئولیت نخبگان و اندیشمندان در انتخاب اصلح برای استقرار دولتی جهادگر، متخصص، انقلابی و فسادستیز اشاره کرد.

وی در ادامه بهترین و کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را حضرت آیت الله رییسی معرفی و زاگرسیان را به حمایت همه‌جانبه از حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی دعوت کرد.

پس از آن جناب آقای دکتر فرهاد زیویار رییس ستاد سحر به ذکر مقدمه‌ای از تشکیل ستاد سحر و فعالیت های این ستاد در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل پرداخت. دکتر زیویار در ادامه صحبت‌های خود بر اهمیت قوه مجریه و تاثیر آن بر سرنوشت و آینده سیاسی کشور اشاره و فرصت های از دست رفته در انتخابات دوره قبل را خاطرنشان کرد.

رییس ستاد مرکزی سحر همچنین ضمن تاکید حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بر تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی ایشان در تغییرات نسلی و تحویل دادن سکانداری مدیریت کشور به نسل های آینده را مهمترین شاخصه تشکیل دولت آینده و استقرار ایران قوی برشمرد.

سخنران بعدی همایش ستاد سحر زاگرسیان ایران اسلامی جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای صحبت های خود به ذکر خاطراتی از همراهی های مردم لرستان در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی از شروع نهضت امام خمینی و پس از آن جنگ تحمیلی اشاره کرد و بر اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری برای ادامه نهضت و آرمان های امام خمینی تاکید داشت .

دکتر حداد عادل سپس با ذکر مصیبت های وارد شده بر مردم ایران در سال‌های اخیر و فشارهای ناشی از تحریم های همه‌جانبه دولت آمریکا علیه ملت ایران گفت که ان شالله مردم در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پاسخ دندان شکن به آمریکا و دوست‌داران داخلی آن خواهند داد.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه بر این موضوع اشاره کرد که مشکلات کنونی کشور تنها ناشی از تحریم ها نبوده و بیشتر ناشی از سؤمدیریت و بی تدبیری دولت فعلی بوده است و با اتکا به توان و امکانات داخلی می توان از عهده مشکلات کنونی کشور همچون گرانی و تورم و نابسامانی های ناشی از عدم توانایی مدیریت کشور برامد.

مشاور مقام معظم رهبری همچنین اتخاذ سیاست های نادرست در تخصیص ارز برای کالاهای اساسی و نهاده های دامی را نشانه های فساد گسترده و سو مدیریت دولت تدبیر و امید دانست و روی کار آمدن دولت قوی و مردمی با انتخاب فردی اصلح همچون آیت‌الله رییسی را راه حل و خروج از این نابسامانی اعلام کرد.

دکتر حداد عادل در پایان بر این نکته اشاره کرد که اکنون مردم انتظار دارند دولتی بر روی کار بیاید که به معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی کنونی خاتمه دهد. چرا که آیت الله رییسی تا به امروز در تمامی مسئولیت های خود به نحو احسن انجام وظیفه کرده و با پاکدینی برای مبارزه با فساد و ناکارآمدی بدون ملاحظه و بدون چشم پوشی تلاش کرده و خود را به اثبات رسانده است. وی رئیسی را اصلح ترین و تنها کسی که لیاقت سکانداری کشتی انقلاب در این مقطع تاریخی را دارد، معرفی کرد

304596