با حضور در خندوانه؛

چرا دختر تاریخ ساز شکایتی نداشت؟

دختر تاریخ ساز وزنه برداری در برنامه خندوانه، شکایتی از نحوه استقبال از وی نداشت اما واقعیت چیز دیگری بود.

تصویر چرا دختر تاریخ ساز شکایتی نداشت؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یکتا جمالی اگرچه در مسابقات جهانی وزنه برداری افتخار آفرینی کرد اما آنچنان مورد استقبال مدیران شهری قرار نگرفت.

اوایل خرداد ماه دختر وزنه‌بردار ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان تاریخ‌ساز شد و 3 مدال برنز کسب کرد. «یکتا جمالی» رکورد ۹۲ یکضرب، ۱۱۶ دوضرب و مجموع ۲۰۸ کیلوگرم را به ثبت رساند و مقام سوم جوانان جهان را کسب کرد و در یک ضرب و دوضرب صاحب مدال برنز شد.

یکتا جمالی متولد و ساکن شهرستان لنجان است جایی که نام آورانی در وزنه برداری دارد از جمله سهراب مرادی ، رشید شریفی و البته در دیگر رشته ها از جمله ورزش های رزمی قهرمانان جهان را پرورش داده است.

بعد از کسب مدال برنز جهان و افتخار آفرینی جمالی، پیش بینی می شد که استقبال خوبی از وی در زمان برگشت به اصفهان و شهرستان لنجان صورت گیرد اما آنچه بود چند بنر و استقبالی سرد! حسین رجایی نماینده شهرستان در واپسین لحظات به استقبال یکتا جمالی آمد و بدتر از آنکه رئیس هیات وزنه برداری شهرستان در استقبال از این وزنه بردار تاریخ ساز حضور نداشت و غایب بود. آنچه که به صورت قطعی می توان گفت این بود که استقبال بعمل آمده از دختر تاریخ ساز ایران در حد افتخارآفرینی وی نبود.

جمالی که پنجشنبه شب در برنامه خندوانه حضور داشت در این خصوص صحبت و شکایتی نکرد ولی از کم امکانات بودن شهرستان لنجان صحبت به میان آورد.

304577