حسن لطفی در گفت و گو با پرسون اعلام کرد:

رونمایی از لیست ۲۱ نفره مدیران متخصص شهر تهران در روز جمعه

کارآمدترین و تخصصی ترین لیست انتخاباتی در حوزه شهری در این سالها با حضور خبرگاران و اهالی رسانه رونمایی خواهد شد.
تصویر رونمایی از لیست ۲۱ نفره مدیران متخصص شهر تهران در روز جمعه

حسن لطفی رییس شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران در گفت و گو با پرسون با اعلام اینکه تمام تلاشمان را کرده ایم تا لیستی کاملا تخصصی و مورد پسند شهروندان تهرانی را تنظیم کنیم گفت: مدیران متخصص شهر تهران، روز جمعه ۲۱ یکم خردادماه ساعت ۱۸ با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه از لیست ۲۱ نفره مدیران متخصص شهر تهران رونمایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: لیست مدیران متخصص شهر تهران کاملا تخصصی و مرتبط با کمیسیون ها و کمیته های شورای شهر تهران تنظیم شده است و ما برنامه و طرح هایی چهارساله را برای مدت حضور در شورای شهر داریم، البته در صورت اراده مردم برای تغییر روش و وضعیت شهرداری تهران از ابتدا تا کنون، اقبال مردم برای انتخاب متخصصین و نخبگان بیشتر شده است.

رییس شورای سیاست گذاری مدیران متخصص شهر تهران عنوان کرد: همانطور که قبلا به اطلاع عموم مردم رسانده بودم یک کتاب ۲۰۰ صفحه ای در قالب مباحث حوزه شهری، باید و نبایدها و ۲۰ نکته و طرح های اساسی مدیریت شهری را در کنفرانس خبری رونمایی خواهیم کرد و یک اپلیکشین هم برای شورای ستاد مدیران متخصص شهر تهران طراحی شده که جذابیت خوبی برای رای دهندگان خواهد داشت که آن را هم رونمایی خواهیم کرد.

لطفی در آخر افزود: همانطور که همیشه در شعارهایمان گفته ایم، ما بر این اصل پایبند خواهیم ماند که باید پوست اندازی در مدیریت ها و بخصوص مدیریت شهری شکل گیرد و غیر سیاسی بودن شورای شهر باید به ثمر بشیند تا بتوانیم از نخبگان و متخصصین این حوزه استفاده ببریم، تا مدیریت شهری و شهر، با یک رویکرد منطقی و جهادی به مقصود خود برسد.

304381

نظرات شما ( 1 نظر )

شاکریان |
شنبه 22 خرداد 140010:32
با سلام جناب لطفی اولا تخصص و سابقه جنابعالی در خصوص مدیریت شهری چیست که بنده مطلع هستم که حتی یک ساعت هم سابقه ندارید و از طریق پارتی و لابی و وصل شدن به آقایان به هر طریقی میخواهید وارد شورا شده و به آن اهداف مالی خود برسید. انقدر هم شهر بی صاحب نیست که هر کس از راه رسید وارد شورا بشه