نامزد ریاست جمهوری:

با مجاهدت و اراده قوی می توان به شکوفایی تولید رسید

نامزد ریاست جمهوری گفت: مشکل امروز ما مساله محوری مدیریت است که باید به آن توجه کرد و با مجاهدت و ارده قوی می توان به شکوفایی و فضای تولید رسید.
تصویر با مجاهدت و اراده قوی می توان به شکوفایی تولید رسید

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری امروز در شبکه استانی همدان ضمن‌ سلام و عرض ادب به مردم فهیم استان همدان اظهار کرد: همدان شهر دار المجاهدین، دار المومنین و استان ۸ هزار شهید خفته و سرداران اسلام حاج حسین همدانی است.

وی افزود: استان همدان استانی با ظرفیت های بالاست و بنده در سالهای ۶۰، ۶۱ و ۶۲ و اوایل انقلاب اسلامی در خدمت مردم همدان بوده و از نزدیک با آنها آشنا شده ام .

رئیسی با اشاره به اینکه مهمترین ظرفیت این استان ظرفیت نیروی انسانی کارآمد یعنی جوانان هستند، گفت: همدان در حوزه اقتصادی و کشاورزی ظرفیتی بالا برای توسعه دارد.

وی با بیان سفر چند روز پیش رئیس دستگاه قضا به همدان تصریح کرد: در این سفر با تملک ۱۰۰ واحد تولیدی توسط بانک ها مواجه شدیم که در سالی که مزین به رونق تولید است اینگونه پیشامد ها زیبنده این استان نیست.

کاندیدای ریاست جمهوری با توصیه به این امر که باید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل با ظرفیت تولید معطل شده به کار بیفتد بیان کرد: مشکل کارخانه کیوان همدان مواد اولیه بود که با یک‌ مهلت یک‌ماهه کارخانه به خط تولید بازگشت.

رئیسی با اشاره به تولید ۵ میلیون تن محصول کشاورزی در استان همدان ادامه داد: زنجیره کار آبرسانی سطحی با زدن سدها نه تنها در استان همدان بلکه در کل کشور مشکل کم آبی را حل می کند چراکه مشکل آب در کشور مشکل در مدیریت آب است و با استفاده از ظرفیت های شهرهای پرآب می توان مشکل شهرهای بی آب را حل کرد.

وی با بیان اینکه مشکل امروز ما در حوزه مدیریت آب، اقتصاد و صنعت است، گفت: مدیریت مساله محوری است که باید به آن توجه داشت.

رئیسی با یادآوری اینکه استان همدان در فضای کسب و کار رتبه یازده را در کشور داراست خاطرنشان کرد: با مجاهدت و اراده قوی می توان به فضای تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان بازگشت.

کاندیدای ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مدیریت قوی بازگشت و راهگشای گره های بسته است یادآور شد: همدان جلوه تمدن ایرانی است و شهر هگمتانه را با رونق اقتصاد گردشگری می توان به توسعه و رونق رساند و با همت همه مردم و فرهیختگان این استان این کار شدنی است.

وی گفت: همانگونه که این شهر در دوره دفاع مقدس توانست نام آور شود می تواند امروز نیز با ایستادگی و کار و تلاش مساله بیکاری جوانان را به حداقل ممکن برساند و امیدواریم با مدیریت جهادی این دغدغه ها را به پایان ببریم.

304325

مطالب مرتبط