با 3 بیت کوین اقامت دائمی السالوادور را بگیرید!

ابوکیله در تازه ترین توییت خود اعلام کرده است که: دولت بلافاصله اقامت دائمی این کشور را به کارآفرینان حوزه رمزنگاری اعطا می کند.
تصویر با 3 بیت کوین اقامت دائمی السالوادور را بگیرید!

به گزارش سایت خبری پرسون، همانطور که گزارش کردیم نجیب ابوکیله، رئیس جمهور السالوادور، در جریان کنفرانس میامی اعلام کرد که این کشور قصد دارد بیت کوین را به عنوان یک پول رایج در این کشور بپذیرد. اکنون این مرد 39 ساله با اظهارات جدید خود در توییتر به جذابیت طرح پیشنهادی روز یکشنبه خود افزوده است. ابوکیله در تازه ترین توییت خود اعلام کرده است که دولت بلافاصله اقامت دائمی این کشور را به کارآفرینان حوزه رمزنگاری اعطا می کند.

امروز با رای مثبت 62 عضو رسمی مجلس در مقابل 19 رای مخالف، طرح پیشنهادی وی به تصویب رسید. بوکله در توضیح طرح مصوبه افزود که این کشور قانون جدیدی را نیز به مجلس پیشنهاد می کند تا به موجب آن هر شخص با سرمایه گذاری 3 بیت کوین در اقتصاد السالوادور بتواند اقامت دائم این کشور را اخذ کند.

جالب است بدانید، واحد رسمی پول السالوادور، دلار آمریکا است. حدود یک چهارم شهروندان السالوادور در ایالات متحده زندگی می کنند و سال گذشته با وجود همه گیر شدن کرونا، بیش از 6 میلیارد دلار حواله به داخل این کشور ارسال کرده اند.

ابوکیله اذعان داشته است که این اقدام با هدف اشتغال زایی و فراهم کردن زمینه های اشتغال برای هزاران نفری است که اکنون خارج از چهارچوب اقتصاد قانونی این کشور فعالیت می کنند. وی خاطر نشان کرد که اکنون 70 درصد از مردم این کشور حساب بانکی ندارند و در اقتصادی غیر رسمی فعالیت می کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: news.yahoo

304160