امکان بازدید رایگان از پارک ایران کوچک کرج تا پایان خرداد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بازدید از پارک ایران کوچک تا پایان خرداد ماه رایگان است ولی از ابتدای تیرماه، از گردشگران مبلغی به عنوان ورودی گرفته می‌شود.
تصویر امکان بازدید رایگان از پارک ایران کوچک کرج تا پایان خرداد

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران امروز با اشاره به اینکه درهای پارک ایران کوچک به روی بازدیدکنندگان باز است، اظهار کرد: امکان بازدید عمومی از این مجموعه برای همه علاقه مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: بازدید از این پارک تا پایان خرداد ماه رایگان است ولی از ابتدای تیرماه، از گردشگران مبلغی به عنوان ورودی گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه اوایل ماه آینده نیز دو پارک دیگر به بهره برداری می‌رسد، توضیح داد: پارک ۱۰ هکتاری شهید ایرانی در حصارک و پارک بین فازی مهر شهر در نیمه اول تیرماه افتتاح می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: علاوه براین، سومین تصفیه خانه محلی کرج هم با هدف تامین آب خام پایدار فضای سبز، حذف آب شرب و برداشت از سفره‌های زیرزمینی در تیرماه به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه محله دولت آباد سومین تصفیه خانه کرج است و پیش از این دو تصفیه خانه نیز در منطقه مهرویلا و حصارک به بهره برداری رسیده است.

بضاعتی‌پور اضافه کرد: عملیات احداث این تصفیه خانه با ظرفیت ۱۰۰۰ متر مکعب در شبانه روز با روش بیولوژیکی IFAS در محله دولت‌آباد کرج در مراحل پایانی قرار دارد.

منبع:ایسنا

303738