نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان؛

صبر و سعه صدر از شاخصه‌های مهم ریاست و مدیریت است

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسی که بنا دارد لباس ریاست جمهوری را بر تن کند بایستی مجسمه اخلاق باشد چناچه در ادوار گذشته نیز تندی و بد اخلاقی برخی نامزدها مشاهده شد و امیدوار بودیم در این دوره دوباره این مسائل تکرار نشود اما متاسفانه برخی با اهانت و تهمت وارد مناظر شده و در نقطه مقابل کاندید دیگر با متانت و سعه صدر و اخلاق انسانی و اسلامی پاسخ‌گویی سوالات بودند.
تصویر صبر و سعه صدر از شاخصه‌های مهم ریاست و مدیریت است

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی؛ حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری، با اشاره به مناظره‌های اخیر کاندیداها اظهار داشت: آنچه که امروز در تبلیغات و مناظره‌ها موجب ناراحتی و تالم خاطر بیننده می‌شود وجود بعضی از بد اخلاقی‌ها، توهین و اهانت برخی کاندیدا است که هر بیننده منصفی را ناراحت می‌کند.

وی افزود: کسی که بنا دارد لباس ریاست جمهوری را بپوشد بایستی مجسمه اخلاق باشد چناچه در ادوار گذشته نیز تندی و بد اخلاقی برخی نامزدها نیز مشاهده شد و امیدوار بودیم در این دوره دوباره این مسائل تکرار نشود اما متاسفانه برخی با اهانت و تهمت وارد مناظر شده و در نقطه مقابل کاندید دیگر با متانت و سعه صدر و اخلاق انسانی و اسلامی پاسخ‌گویی سوالات بودند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان با اشاره به روایات اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای ریاست و مدیریت استفاده از سعه صدر و شرح صدر است که به واضح این معنی در رفتار برخی کاندیدا مشاهده شد که شایسته ریاست هستند.

حجت الاسلام شبستری عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی از کاندیدا تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان اخذ کرده‌اند اما با وجود بد اخلاقی‌ها و اهانت در تبلیغات به جای ارائه برنامه و دیدگاه خود زبان به تخریب دیگران گشودند اینان به هیچ عنوان از نظر مردم صلاحیت پوشیدن لباست ریاست جمهوری را نداشته و در پیشگاه مردم محکوم و مردود خواهند شد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای یک تکلیف است که عزت، امنیت و اقتدار کشور در گرو حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات کشور است.

وی اظهار داشت: امروزه حضور در انتخابات فقط یک حق نیست که کسی بتواند بگوید من از حق خود صرف نظر می‌کنم و در انتخابات مشارکت نمی‌کنم بلکه تکلیف است که عزت، امنیت و اقتدار کشور در گرو حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور است.

این مقام مسوول ادامه داد: با توجه به تهدیداتی که از طرف دشمنان خارجی و مزدوران داخلی برای کشور ما انجام می‌شود و مردم را دعوت می‌کنند به عدم مشارکت در انتخابات و رای ندادن امروزه حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری یک پاسخ محکم، قوی و روشنی به یاوه گویان این مرز و بوم خواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان در ادامه تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت آنان در سرنوشت کشور خود قلب امام زمان (عج)، روح شهدا و امام راحل را شاد و خوشنود و دشمنان میهن اسلامی را از فتنه‌گری ناامید می‌کند.

حجت الاسلام شبستری بیان کرد: به طور قطع مردم بایستی با هر عقیده، سلیقه‌، بینش و مرامی که علاقمند به تعالی، پیشرفت، آبادانی، اقتدار و امنیت کشور هستند، با حضور در پای صندوق‌های رای این عقل و خرد جمعی خود را به نمایش بگذارند و باری دیگر دشمن را از طمع در کشور ایران مایوس کنند.

انتهای پیام/

303702