سی و ششمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

پرونده این نشریه به نقش روابط عمومی یک سازمان در برند سازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش غیرقابل‌ انکار می پردازد، طبیعتاً وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین و فاز سنتی به دنیای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال واردشده است، باید این انتظار را داشته باشیم که روابط عمومی نیز بخشی از برنامه‌های بازاریابی امروزی در نظر گرفته شود.
تصویر سی و ششمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، در این شماره از نشریه می خوانیم:

سید محمدحسین استاد سردبیر نشریه ارتباط ایران زمین؛ بیست‌وهفتم اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات است؛ روزی بزرگ که می‌طلبد در خصوص چیستی آن، قدری بیشتر تأمل کرد. اگر یک سازمان را به‌مثابه پیکری انسانی درنظر آوریم، روابط عمومی نبض پویا و خون تازه‌ای است که در این بدن به‌طور مداوم در حال گردش است. حال تصور کنید روابط عمومی یک سازمان به عافیت‌طلبی و حرکت کُند یا خدای‌نکرده ایستایی دچار شود، بدون شک حیات آن سازمان امکان‌پذیر نخواهد بود و بدتر از آن تصور کنید روابط عمومی یک سازمان به لحاظ پویایی، خلاقیت و کاوش مدبرانه در امور و فعالیت‌های جامعه هدف، از آن جامعه عقب بیفتد؛ در چنین وضعیتی مرگ بدنه و مرگ عامل ارتباطی هردو اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین از نگاه من پویایی، داشتن هدف و برنامه منسجم و منعطف و حرکت مداوم و روبه‌جلوی عاملان روابط عمومی، اصل اول و برتر است. در جهانی که مرزهای اقتصادی، فرهنگی، هنری و حتی سیاسی در حال جابه‌جا شدن است، قطعاً می‌توان حدس زد جایگاه و مسؤولیت خطیر روابط عمومی یک نهاد به‌ویژه یک‌نهاد مالی کجا و به چه میزان خواهد بود.

دستاوردهای بانک ایران زمین در سال 99

اردیبهشت نام دیگر خداوند است( رادیو آوای ایران زمین)

حمایت بانک ایران زمین از پویش سهم من برای تالاب

گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، انتصاب، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

303650