تایید صلاحیت ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شوراهای شهرستان مشهد

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: براساس اعلام نظر هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان تایید صلاحیت شدند.
تصویر تایید صلاحیت ۱۸ داوطلب دیگر برای عضویت در شوراهای شهرستان مشهد

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، سید علی بامشکی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیشتر این افراد که پیشتر در هیات نظارت استان ردصلاحیت شده بودند داوطلب عضویت در شورای شهر مشهد هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر تایید صلاحیت این تعداد، برخی نیز توسط هیات مرکزی نظارت رد صلاحیت شده اند که آمار تکمیلی در این خصوص را فرمانداری مشهد اطلاع رسانی خواهد کرد.

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: پیش از این از مجموع ۱۸۹ داوطلب رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و نظارت شهرستان مشهد، ۱۵۲ نفر اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان ارسال کرده بودند که پس از انجام بررسی ها ۲۵ نفر تایید صلاحیت شدند و اعتراض ۱۲۷ نفر رد شد و نظر قبلی استان در خصوص این افراد تایید شد.

بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی پس از انجام فرایند تایید صلاحیت‌ها در هیاتهای اجرایی و نظارت شهرستان مشهد از مجموع هزار و ۶۲ داوطلب ثبت نام شده حدود ۸۵۰ نفر تایید صلاحیت شده اند.

شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد حدود ۴۰۰ روستا و ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

منبع:ایرنا

303641

مطالب مرتبط