با مشارکت خیران؛

10 دستگاه گوشی هوشمند بین دانش‌آموزان ایجرودی اهدا شد

با مشارکت خیران تعداد 10 دستگاه گوشی هوشمند به ارزش بیست و پنج میلیون و 350 هزار تومان تهیه و در بین دانش‌آموزان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم توزیع گردید.

تصویر 10 دستگاه گوشی هوشمند بین دانش‌آموزان ایجرودی اهدا شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسن سهرابی رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود، در مراسم اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند گفت: در پی شیوع بیماری کرونا و مجازی شدن آموزشها، نیاز به ابزارهای هوشمند آموزشی یکی از الزامات دانش‌آموزان محسوب می شود که بسیاری از این عزیزان به دلیل عدم دسترسی به ابزار هوشمند آموزشی، با مشکلاتی مواجه می‌باشند.

سهرابی با تاکید براینکه برخی از خدمات کمیته امداد کوتاه مدت وبرای رفع مشکلات روزمره بوده ولی برخی از این خدمات به عنوان سرمایه‌گذاری پرسود و جزو برنامه‌های پایدار و بلندمدت محسوب می‌شود افزود : سرمایه‌گذاری در تحصیل دانش‌آموزان نیازمند نیز به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت تلقی می‌گردد.

وی اضافه کرد: یکی از خدمات ماندگار و اثرگذار کمیته امداد امام خمینی (ره ) بعد از شیوع بیماری ویروس منحوس کرونا کمک به تحصیل دانش‌آموزان محروم و نیازمند از طریق تهیه و اهداء تبلت و گوشی هوشمند بوده تا دانش‌آموزی به خاطر نداشتن تبلت وگوشی هوشمند از ادامه تحصیل بازنماند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود با قدردانی از همراهی خیران و نیکوکاران شهرستان گفت: به همت خیران وهم افزایی کمیته امداد در سال تحصیلی جاری بیش از 60 دستگاه تبلت وگوشی هوشمند برای دانش‌آموزان فاقد تبلت و لوازم کمک آموزشی کارسازی شده است تا دانش‌آموزی بخاطر نداشتن تبلت وگوشی از ادامه تحصیل باز نماند. و امروز نیز شاهد اهداء10دستگاه تبلت از طریق خیران به دانش‌آموزان تحت حمایت هستیم.
گفتنی است در حال حاضر 299 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایجرود قرار دارند که از خدمات فرهنگی و تحصیلی امداد برخوردار می‌باشند.

منبع: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی

303631