رادوشویچ برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس شرط گذاشت

بوژیدار رادوشویچ برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس، علاوه بر دریافت مطالباتش خواهان دریافت آپشن ۱۸ هزار دلاری قرارداد فصل گذشته خود نیز شده است.
تصویر رادوشویچ برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس شرط گذاشت

به گزارش سایت خبری پرسون، «بوژیدار رادوشویچ» دروازه‌بان کروات تیم پرسپولیس، پس از تعطیلی مسابقات لیگ با کسب اجازه از کادر فنی سرخپوشان برای چند روزی راهی کشورش شد، اما با وجود پایان مدت مرخصی، تاکنون حاضر به بازگشت به تمرینات پرسپولیس نشده است.

رادوشویچ که به دلیل عدم دریافت مطالباتش از باشگاه دلخور است، تاکنون ۴۷ درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به گفته مسئولان پرسپولیس به محض بازگشت به تمرینات ۱۰ درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد، اما ظاهراً مشکل اصلی رادو مطالبات ۱۰۰ هزار دلاری فصل گذشته و همچنین اختلاف بر سر بند ۱۸ هزار دلاری آپشن قرارداد این بازیکن است.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که فصل گذشته و پس از جدایی بیرانوند در مقطعی به عنوان دروازه‌بان اول این تیم درون دروازه ایستاد، طِبقِ بندی در قراردادش در صورت رضایت کتبی کادر فنی از عملکرد او ۱۸ هزار دلار به عنوان آپشن دریافت می‌کند. رضایتی که نه کالدرون در نیم‌فصل اول و نه گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم نامه آن را امضا نکردند و اکنون محل اختلاف باشگاه پرسپولیس با رادوشویچ است. این دروازه‌بان با وجود اینکه هیچ‌کدام از سرمربیان فصل گذشته پرسپولیس این نامه را امضا نکرده‌اند، اکنون برای بازگشت به تمرینات خواهان دریافت آپشن ۱۸ هزار دلاری به علاوه مطالبات ۱۰۰ هزار دلاری فصل گذشته خود است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در همین زمینه در حال مذاکره با رادوشویچ برای بازگشت به تمرینات هستند و امیدوارند این بازیکن هر چه زودتر به جمع سرخپوشان بازگردد. رادو که قراردادی سه ساله با پرسپولیس دارد، هفته گذشته نامه تهدید به فسخ قرارداد را به باشگاه ارسال کرد، اما تاکنون اقدامی برای فسخ رسمی قراردادش نداشته است.

303546