در ادامه بازی های فوتبال لیگ دسته اول؛

رویارویی تیم های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا

در ادامه رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول کشور تیم های گیلانی ملوان بندر انزلی و شهرداری بندر آستارا رو در روی هم قرار می گیرند.
تصویر رویارویی تیم های ملوان بندر انزلی و شهرداری آستارا

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه اظهار داشت: این ۲ تیم از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه عصر امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی افزود: این مسابقه که یکی از دربی های استان گیلان در لیگ دسته اول بشمار می رود، به میزبانی تیم فوتبال ملوان و در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می شود که امیدواریم شاهد یک فوتبال زیبا و تماشاگرپسند از طرف هر ۲ تیم باشیم.

وی ادامه داد: بی شک نبرد تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندر آستارا، یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول محسوب می شود و انتظار همه طرفداران فوتبال در گیلان، ارایه یک بازی زیبا از جانب تیمهای ملوان و شهرداری بندر آستارا است.

وی بیان کرد: همچنین از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی قضاوت کنندگان هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول اعلام شد که محمدباقر پورباقر داور بازی تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا انتخاب شد که سیدیعقوب حجتی و احمد کاظم لو، به عنوان کمک داور در دربی گیلان در لیگ دسته اول حضور می یابند.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم ملوان بندرانزلی با ۳۶ امتیاز در مکان دهم و تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با ۳۵ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وهابی به بازی دیگر نماینده گیلان در این هفته نیز اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین تیم فوتبال چوکا تالش در هفته بیست و هشتم این رقابت ها در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه است که این دیدار عصر روز سه شنبه (فردا) برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان تصریح کرد: طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز، محمدحسین ترابیان بازی تیم های چوکا تالش و خوشه طلایی ساوه را قضاوت خواهد کرد، محسن سلطانی و آرمان خدمتگذار نیز به عنوان کم داور در این بازی حضور می یابند.

وی اظهار کرد: تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم خوشه طلایی ساوه با کسب ۴۳ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۲۵ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

منبع: ایرنا

303498