به گزارش سایت خبری پرسون، مجید صدری در گفتگویی اینترنتی با دروبین باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این گفتگو برای توضیح در مورد وضعیت و عملکرد باشگاه پرسپولیس انجام میشود و ما از انجام این مصاحبه قصد داریم با هواداران پرسپولیس در سراسر جهان ارتباط برقرار کنیم و گزارش علمکردمان را ارائه دهیم.
وی در ابتدا با معرفی خودش گفت: من بیشتر فعالیتم تا الان در حوزه آی تی بوده است ولی از ابتدا من یک هوادار پرسپولیس بودم و به آن افتخار میکنم و در حال حاضر به جز سمتی که دارم یک هوادار برای پرسپولیس هستم و در خدمت باشگاه هستم.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد احکامی که علیه تیم صادر شده است گفت: پرسپولیس همیشه طابع قانون بوده و هست ولی به نظرم کی جاهایی میشد با ما و بازیکنان ما برخورد بهتر شود ولی به هر حال میشود این تلخی ها را با قهرمانی به کام هواداران شیرین کرد.
صدری در مورد جلسات هیات مدیره باشگاه هم عنوان کرد: ما در طول چند ماهی که در هیات مدیره حضور داریم من به شخصه به این هیات مدیره افتخار میکنم. آقایان سمیعی، علیپور و فیاض همه بدون حاشیه در تلاش هستند تا پر سرعت در خدمت پرسپولیس باشند و کمبود ها و نقصانهای موجود را برطرف کنیم.
وی در مورد احکام دو بازی با سپاهان و استقلال توضیح داد: ما از اتفاقاتی که در بازی رخ داد ناراحت شدیم ولی به حکم کمیته انضباطی معترض هستیم و اعتراض خودمان را تقدیم کمیته استیناف کردیم ولی خدا را شکر با وجود اینکه احکام این دو بازی در یک بازی برای ما اعمال شد خدا را شکر با پیروزی توانستیم کام هواداران را شیرین کنیم و از بازیکنان تشکر میکنم. یک اتفاق تلخ هم در بازی با ذوب آهن برای ما رخ داد که واقعاً خطر جانی برای بازیکنان ما داشت و خدا را شکر آن افراد دستگیر شدند و به سزای اعمالشان خواهند رسید. به نظرم کار قشنگی نبود که با بازیکنان ما صورت گرفت. به بازیکنان تبریک میگویم که در هر شرایطی برای خوشحالی هواداران میجنگند و حتی تهدید جانی آنها هم انگیزه شان را کم نمیکند و دست تک تکشان را میبوسم.
رئیس هیات مدیره در ادامه گفت: ما تابع قانون هستیم و همیشه از قانون پیروی و تمکین میکنیم ولی در کنارش از راه های قانونی اعتراض خودمان را مطرح میکنیم ولی با حاشیه سازی قصد ایجاد تنش در جامعه را نداریم و از قانون تمکین و پیروی میکنیم.
صدری در مورد فعالیتش در فضای مجازی در پلتفرم های مختلف هم توضیح داد: من چون رشته و فعالیتم در حوزه آی تی است تلاشم این است که از این فضا و ارتباط با هواداران دور نشیم. خوشبختانه هواداران ما فعالیت خوبی در فضای مجازی دارند و ما هم در تلاش هستیم تا از این ارتباط به بهترین نحو استفاده کنیم و نظرسنجیهایی هم در فضای مجازی انجام میدهیم تا در حد امکان نظر هواداران را در امور باشگاه لحاظ کنیم. ما همه نقطه نظرات هواداران برایمان مهم است. در کلاب هاوس هم در روم های مختلف هم حضور داشتم و خسته نباشید گفتم و یک جاهایی هم چالش هایی ایجاد شده و کری خوانیهایی با سایرین صورت گرفته ولی در نهایت آنها را قانع کردیم.
وی در مورد سند ورزشگاه شهید کاظمی گفت: ما به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم چرا که یکی از قولهایی است که در ابتدا به هواداران دادیم و به سرعت در حال بررسی آن هستیم که هرچه زودتر سند این باشگاه به نام باشگاه زده شود و طرح های توسعه ای خودمان را در آن پیاده کنیم. در مورد موزه پرسپولیس هم به دنبال ایجاد یک فضای مناسب در مرکز شهر تهران هستیم تا به عنوان موزه باشگاه از آن استفاده کنیم.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد کری خوانی برای هواداران رقیب هم توضیح داد: من به عنوان یک هوادار اگر نخواهم کری بخوانم دیگر اسمم هوادار نیست. ما به کری خوانی اعتقاد داریم و انجام میدهیم ولی این موضوع در کمال احترام انجام میشود. من دوستان استقلالی زیادی دارم که با هم کری میخوانیم ولی هرگز بی احترامی صورت نمیگیرد.
صدری در ادامه گفت : بالاخره ما تلاشمان این بوده که من و اعضای هیات مدیره علاوه بر اینکه از هواداران خواستیم به ما کمک کنند و پشتیبان ما باشند تلاشمان بوده رابطه خوبی با کادرفنی و بازیکنان داشته باشیم و به همه گفتیم شما در زمین ما و هواداران را خوشحال کنید و ما هم بیرون میدان تلاش میکنیم مشکلات را حل کنیم. خدا را شکر این تقسیم وظیفه به خوبی انجام شده است و ما دوست داریم به بازیکنان که به تمامشان افتخار میکنیم همیشه رابطه خوبی که داریم را حفظ کنیم. واقعاً جا دارد از تمام آنها تشکر کنم و به تمام آنها افتخار میکنم و مطمئنم قهرمانی را برای ما و هواداران به ارمغان میآورند. از گل محمدی و مطهری و سایر اعضای کادرفنی هم تشکر میکنم. یک کری هم بخوانم و آن هم تشکر از آل کثیر است که شادی مضاعفی در بازی با استقلال انجام داد.
وی در مورد اعلام شماره کارت جمع آوری کمک از هواداران توضیح داد: ما از اول گفتیم تا زمانی که مجبور نشویم مزاحم هواداران نخواهیم شد و این کار هم در راستای خواسته هواداران بود و اگر از ما نمی خواستند این جسارت را نمیکردیم و به خواسته خودشان انجام شد. از هواداران هم تشکر میکنم که در این مدت کم علاقه خودشان به تیم را نشان دادند و بیش از 2.5 میلیارد تومان جمع آوری شده است و ما قصد داریم از عزیزانی که به باشگاه کمک کردند قدردانی کنیم و هدیه ای از طرف باشگاه به آنها داده شود و خبرهای خوبی هم داریم که هواداران بدانند کمک های آنها یک طرفه نیست و بدانند قدردارن هر یک ریال مبلغی هستیم که به حساب باشگاه واریز شده است و به زودی اعلام میکنیم چه برنامه ای در این خصوص داریم.