نامزد شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با پرسون تاکید کرد؛

مخالفت جدی با زیست شبانه کلانشهرها

طالبی نیا گفت: مردم اروپای غربی ساعت ۹ شب می خوابند و تنها نسخه ای که برای ما تجویز می کنند، بیداری شبانه است؛ که با اکوسیستم بدن منافات دارد و قطعا باعث مشکلات شدید جسمی و روحی در افراد می گردد.
تصویر مخالفت جدی با زیست شبانه کلانشهرها

به گزارش سایت خبری پرسون، سعید طالبی نیا قائم مقام سابق ستاد نمازجمعه تهران نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی سایت خبری پرسون در تبیین چرایی خود برای شرکت در انتخابات، اظهارداشت: هر شهروند تهرانی که احساس مسئولیت، توانایی ارائه خدمات فرهنگی -اجتماعی و تجربه لازم را داشته باشد؛ می تواند در این عرصه وارد شود و علی الخصوص افرادی مانند ما که یک پایگاه مردمی داریم و بنا به دعوت گروه های مرجع وارد این عرصه شدیم.

مدیر سابق کل اروپا و آمریکا مجمع جهانی اهل بیت(ع) در خصوص اینکه چرا چالش های شهری بسیار و نگاه کلان مدیریتی دارای ضعف است، بیان داشت: برای اینکه مدیران ضعیف و بعضا بی مسئولیت به صحنه می آیند؛ مردم در انتخابات با چشم بینا کاندیدای اصلح را انتخاب نمایند تا دیگر شاهد اینگونه مسائل نباشیم. امروزه سفارشات بر ضوابط ارجحیت دارد.

مشاور و برنامه ریز سابق رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در رابطه با اینکه آیا با زیست شبانه کلان شهرها موافق هستید، گفت: خیر، با فرهنگ ‌ اسلامی و ایرانی منافات دارد. مردم اروپای غربی ساعت ۹ شب می خوابند و تنها نسخه ای که برای ما تجویز می کنند، بیداری شبانه است؛ که با اکوسیستم بدن منافات دارد و قطعا باعث مشکلات شدید جسمی و روحی در افراد می گردد.

معاون فرهنگی دانشگاه عالی دفاع ملی اسبق در تبیین اینکه امروزه شهرها بی هویت و بسمت صنعتی شدن در حرکت هستند و آیا این روند حرکتی بر مدار پیشرفت است یا پسرفت، بیان داشت: ما ایرانی هستیم و بایستی در معماری شهرها هویت ایرانی اسلامی ما حفظ شود. در شهرداری از افرادی متخصص، کاردان و کسانی که به هویت شهری خود دلبستگی دارند استفاده شود.

مبلغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کشورهای آلمان، فرانسه، هلند در رابطه با عدم رعایت و توازن در احقاق حقوق شهروندی مهم ترین چالش عدم اجرای این عدالت شهری چیست، اشاره کرد: کلانشهر تهران به مناطق بالای شهر و پایین شهر تقسیم شده است؛ در صحنه انتخابات مردم پایین شهری حضور دارند ولی در خدمات رسانی افرادی که در بالای شهر زندگی می کنند منفعت می برند. بنده، قطعا در این زمینه ورود خواهم یافت؛ ما مدیون فقرا و مردم پایین شهر هستیم.

وی در خصوص اولویت خود پس از کسب کرسی شورا، تاکیدکرد: شفاف شدن هزینه های شهرداری، عدالت محور بودن هزینه ها، بکارگیری مدیران شهری، نوسازی ناوگان های عمومی مورد استفاده مردم، محوریت دادن به مساجد و سپردن امور به دست مدیران با سابقه شهرداری از اولویت های بنده می باشد.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

303203