حسین چرخابی سرمربی سابق سپاهان در گفتگو با پرسون:

«اسکوچیچ» دستش را رو نکرد

کارشناس فوتبال کشورمان می گوید اسکوچیچ در دیدار با هنگ کنگ دستش را رو نکرد و برنامه هایش را در ابهام قرار داد تا بتواند در دیدار با بحرین با نقشه جدید تیمش را به میدان بفرستد.
تصویر «اسکوچیچ» دستش را رو نکرد

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار از دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ به برتری 3 بر یک رسید. حسین چرخابی کارشناس فوتبال که هدایت تیم های سپاهان، سپاهان نوین و تام اصفهان را دارد در این خصوص صحبت کرد.

*ایران با اسکوچیچ از سد هنگ کنگ گذشت!

بله به هر حال انتظار اهالی فوتبال هم همین بود. هنگ کنگ به جای یک اتوبوس، 2 اتوبوس بازیکن در زمین چیده بود اما شاگردان اسکوچیچ به پیروزی رسیدند. نکته قابل توجه در این مسابقه گلی بود که تیم کشورمان دریافت کرد. این گل باید هشداری برای ساختار دفاعی تیم ملی باشد و امیدواریم در دیدارهای پیش رو تمرکز بیشتری داشته باشند.

*تیم کشورمان دیدار سختی مقابل بحرین دارد

به نظر من اسکوچیچ در دیدار با هنگ کنگ دستش را رو نکرد و برنامه هایش را در ابهام قرار داد تا بتواند در دیدار با بحرین با نقشه جدید تیمش را به میدان بفرستد. مهمترین نکته در مورد دیدار با بحرین حاشیه هایی است که می تواند قبل و حین این مسابقه رخ دهد. بازیکنان تیم ملی می توانند بحرین را شکست دهند تنها به این شرط که درگیر حاشیه نشوند. احتمالا مربی بحرین برای دیدار با ایران روی ضدحملات برنامه خواهد داشت و از طرف دیگر اسکوچیچ و شاگردانش باید با برنامه به میدان بروند. مربی بحرین حتما بازیکنان ایران را به خوبی می شناسد.

*شانس صعود ایران چقدر است؟

ببینید تیم کشورمان به لحاظ بازیکن نسبت به دیگر تیم های گروه برتری دارد. همه مربیان تیم های گروه دوست دارند شاگردانی مانند بازیکنان تیم ایران در اختیار داشته باشند . ما از لژیونرهای خوبی بهره مند هستیم که هر کدام در تیم های خود فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و امیدواریم کاری که ویلموتس انجام نداد و از این پتانسیل بهره برداری نکرد اسکوچیچ انجام دهد. بازیکنان کشورمان اگر دچار غرور نشوند می توانند صعود خود را قطعی کنند.

303201