فتح آبادی:

مقابل بحرین جای اشتباه نداریم

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی برای پیروزی مقابل بحرین باید بازی متفاوت و هوشمندانه‌ای را ارائه کند.
تصویر مقابل بحرین جای اشتباه نداریم

به گزارش سایت خبری پرسون، غلامرضا فتح آبادی در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: با توجه به داشته‌های‌مان بازی خوبی از سوی ملی‌پوشان کشورمان شاهد نبودیم.

درست است که توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم اما دریافت گل از هنک‌کنگ هیچ توجیه فنی ندارد.

وی ادامه داد: اسکوچیچ هم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کرده بود و دستش را برای بحرین رو نکرد، همین امر باعث شده بود که هماهنگی بین بازیکنان پایین بیاید. از طرف دیگر بازیکنان در زمین خیلی سنگین بودند و شادابی را در بازی بچه‌ها نمی‌دیدیم. هنگ‌کنگ یک موقعیت به دست آورد و همان توپ هم گل شد. این اتفاق در بازی‌های مهمتر مثل بازی با بحرین و عراق رخ دهد، کار ما بسیار سخت خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با تمجید از عملکرد وحید امیری و سعید عزت‌اللهی خاطرنشان کرد: این دو بازیکن در خدمت تیم بودند و خیلی فداکارانه بازی کردند. از سوی دیگر طارمی و آزمون که انتظار زیادی از آنها می‌رفت، مقابل هنگ‌کنگ نمایش ضعیفی داشتند و به نوعی هرکدام می‌خواستند خودشان صاحب توپ شوند و گلزنی کنند و حتی جا داشت که در نیمه اول تعویض شوند.

فتح آبادی با اشاره به بازی بعدی ایران مقابل بحرین عنوان کرد: باید مقابل بحرین یک تیم صد درصد آماده و با انگیزه را به میدان بفرستیم. با توجه به حساسیت این بازی و حواشی که ما همیشه مقابل این تیم داشتیم جای هیچ اشتباهی نداریم و با حداقل نتیجه هم شده باید این بازی را ببریم. بحرین هم شانس بالایی برای صعود دارد و به هر طریقی می‌خواهد صعود کند و به بهترین شکل از میزبانی‌اش سود خواهد برد تا ایران را شکست دهد. کادرفنی و بازیکنان باید خیلی باهوش و متفاوت بازی کنیم و اسیر حواشی احتمالی نشوند و با تمرکز بالا به فکر کسب 3 امتیاز باشند.

303189