پرونده سنگین در فیفا برای پرسپولیس؟

باشگاه پرسپولیس در صورت فسخ رسمی قرارداد رادوشویچ خطری جدی را بابت قرارداد سه ساله این بازیکن تجربه خواهد کرد.
تصویر پرونده سنگین در فیفا برای پرسپولیس؟

به گزارش سایت خبری پرسون، بوژیدار رادوشویچ دوازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از تعطیلی لیگ و سفر به کشورش دیگر حاضر به بازگشت به ایران نشد و در گفت‌و‌گویی با رسانه‌های کرواسی نیز از تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان خبر داد.

رادو که دلیل تصمیمش برای جدایی از پرسپولیس را بی‌احترامی و عدم پرداخت دستمزدش اعلام کرده، چهارشنبه شب در نامه‌ای باشگاه پرسپولیس را از تصمیم خود برای فسخ قرارداد با خبر کرده و حالا شنیده می‌شود به زودی نامه فسخ قرارداد رسمی خود را نیز به فیفا و باشگاه پرسپولیس ارسال خواهد کرد.

رادوشویچ که قرارداد خود را در زمان مدیریت انصاری‌فرد به مدت سه فصل تمدید کرد، حدود 100 هزار دلار از فصل گذشته طلبکار بوده و در این فصل نیز حدود 47 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس که پیش از بازی با ذوب‌آهن بخشی از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرد، به دروازه‌بان کروات خود نیز اعلام کرده است به محض بازگشت به ایران 20 هزار دلار (حدود 10 درصد) از قراردادش را دریافت خواهد کرد اما ظاهراً رادو بابت عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته خود به شدت ناراحت بوده و تصمیمش برای جدایی از جمع سرخپوشان را گرفته است.

قرارداد رادوشویچ برای فصل جاری 210 هزار دلار، فصل بعد 270 هزار دلار و برای فصل سوم 320 هزار دلار است که با احتساب مطالبات 100 هزار دلاری این بازیکن از فصل گذشته، باشگاه پرسپولیس در صورت شکایت رادوشویچ به فیفا، خطر پرونده 900 هزار دلاری را بیخ گوش خود حس خواهد کرد که پرونده جدید و بسیار سنگینی برای سرخپوشان خواهد بود.

303180