تاسیس زنجیره سوپر مارکت‌های مالی برای قرن جدید

مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه‌ریزی و آمادگی این بانک برای جهشی بزرگتر خبر داد و گفت: بانک صادرات ایران در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا همچنان در اوج بماند. اکنون بانک از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری، ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقیمانده زیاد است.
تصویر تاسیس زنجیره سوپر مارکت‌های مالی برای قرن جدید

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌اله صیدی در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب غرب تهران با بیان این مطلب افزود: در بانک کارهای زیاد و ظرفیت‌های استفاده نشده فراوانی وجود دارد. بانک به نیروهای متبحر و مدیران برجسته نیازمند است و مدیران ارشد فعلی، نسلی هستند که از لحاظ کاری به خوبی تربیت شده‌اند. از این نسل کسانی کارهای بزرگی در بانک انجام داده و دست سایر همکاران را گرفته و موجب ارتقای آنها شده‌اند.
مهمترین ویژگی کار حرفه‌ای ارتقای پله پله است. هر جا اشتباه کرده‌ایم و کسی را از رتبه اول به رتبه دهم ارتقا داده‌ایم، هم بانک زیان کرده و هم خود فرد. کسانیکه به صورت حرفه‌ای کار کرده باشند، تحت هر شرایطی و در هر سمتی با رویکرد حرفه‌ای به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: برخی که دوره کارشناسی و دوران پشت باجه را سپری نکرده باشند، به سختی توان مدیریت دارند اما کسانیکه پله پله همه مسیر ترقی را پیموده‌اند، موفقند و مسیر همیشه برایشان باز است.
صیدی در این مراسم از ۲۵ هزار همکار بانک شامل مدیران مناطق و استان‌ها، رؤسای حوزه و شعب و تمامی همکاران در شعب و ستاد قدردانی کرد و افزود: در ۴۲ ماه گذشته همه همکاران کمک کردند تا بانک روند صعودی را طی کند و از زیان دهی خارج و وارد محدوده سودآوری شود.

وی از آماده شدن پیش‌نویس گزارش حسابرسی برای برگزاری مجمع سال ۹۹ بانک در روزهای آینده خبر داد و افزود: در صورت همکاری بانک مرکزی و سازمان بورس، مجمع بانک را با صورت‌های مالی مناسب تا پایان خرداد ماه برگزار خواهیم کرد.

صیدی با تشکر از همه همکاران برای خلق این رویداد بزرگ، اظهار کرد: خروج از ۸۵ هزار میلیارد ریال زیان و وارد شدن به منطقه سود کار دشواری و ارزشمندی بود که بابت آن از همه همکاران بانک تشکر می‌کنم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین از برنامه‌ریزی و آمادگی بانک برای جهش بزرگ‌تر خبر داد و گفت: بانک در پی خلق سود و دارایی و ارزش افزوده است و تلاش خواهیم کرد تا بانک صادرات ایران همواره در اوج باشد. اکنون بانک از لحاظ منابع، مصارف، بهای تمام شده پول، نرخ موثر تسهیلات، مطالبات، سودآوری و ساختار مالی و ترکیب این اقلام در شرایط مناسبی است اما کارهای باقیمانده زیاد است.

وی اظهار کرد: با ورود به سال جدید، برنامه «صاد ۱۴۰۰» را در پیش داریم تا بانک صادرات ایران بتواند به شکل جدید متناسب با قرن نو ظاهر شود و ۱۱۰ شعبه منتخب آن با سایر بانک‌ها هم از نظر محتوا و هم از حیث ظاهر متفاوت باشد. در تلاشیم تا شعب، کارکرد سوپرمارکت مالی با زنجیره کامل را داشته باشند و با تمرکز بخشی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی جامعه در بانک صادرات ایران، خدمات پرداخت و مدیریت ثروت را انجام دهند. ما برای تحقق این حرکت بزرگ به حمایت و همکاری تمامی همکاران نیاز داریم و باید موفقیت بانک صادرات ایران را در قرن آینده تضمین کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام مردم ایران اظهار کرد: امام خمینی(ره) با ایجاد نهاد مردمسالاری دینی، کار بزرگ و پیامبر گونه‌ای کردند که روز به روز بر منزلت و عمق آن افزوده می‌شود.

صیدی با تاکید بر لزوم حضور همگانی در پای صندوق‌های رای، افزود: در شرایطی به سر می‌بریم که ایران اسلامی، سربلند و آزاد و مستقل است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش از زحمات امیرحسین رفیعی، مدیر شعب سابق غرب تهران قدردانی و شیوه کار کردن وی را حرفه‌ای، بدون حاشیه و همراه با مسئولیت‌پذیری عنوان و برای عزیز اسکندری در سمت مدیریت شعب غرب تهران آرزوی موفقیت کرد.

صیدی، ظرفیت شرکت‌های بزرگ در حوزه مدیریت شعب غرب تهران را برشمرد و تاکید کرد: باید منابع غرب تهران افزایش یابد.

وی لزوم افزایش پرونده‌های اعتباری، کاهش بهای تمام‌شده پول و افزایش نرخ موثر تسهیلات را به عنوان سه راهبرد مهم خاطرنشان کرد و گفت: باید تلاش بیشتری انجام و با برنامه‌ریزی جامع، شرایط برای افزایش منابع این مدیریت فراهم شود.

303121