حمله وحشیانه به عکاس خبری در جاده ساوه / او را ربوده بودند + عکس

عکاس خبری آژانس عکس تهران مورد سرقت و ضرب و شتم راننده مسافرکش و همدستش قرار گرفت.
تصویر حمله وحشیانه به عکاس خبری در جاده ساوه / او را ربوده بودند + عکس

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد دلکش، عکاس خبری آژانس عکس تهران که به دلیل منع تردد نمی توانست با خودروی شخصی برای عکاسی به شهرستان رامسر اعزام شود؛ حدود ساعت 4 بامداد امروز پنج شنبه 13 خرداد به ترمینال غرب رفته بود که به دلیل عدم تکمیل مسافر و حرکت نکردن تاکسی ترمینال و عجله برای رسیدن به محل تهیه عکس قصد استفاده از خودرو مسافرکش شخصی در بیرون از ترمینال داشته که به دام دو زورگیر چاقوکش می افتد.

وی در خارج از ترمینال سوار تاکسی شخصی بین شهری برای رفتن به رامسر می شود که سه مسافر و راننده به طرف خارج از تهران حرکت می کند.

خودرو مذکور از میدان آزادی که حرکت می کند در بین راه ناگهان راننده به سمت جاده ساوه تغییر مسیر می دهد که وقتی محمد و مسافر دیگر به راننده اعتراض می کنند راننده با یک نفر که در عقب ماشین نشسته و از قبل برنامه ریزی کرده بودند عکاس خبری و همراهش را مورد حمله و تهدید با چاقو قرار می دهند.

زورگیران مسافر دیگر را که وسیله و یا مال و اموال خاصی نداشته رها کرده ولی محمد را به خاطر همراه داشتن کیف وسایل عکاسی و دوربین که برای هر ماموریتی همه عکاسان خبری معمولا با خود دارند با ضرب و تهدید چاقو و درگیری و ضرب و شتم وسایل ارزشمند دیگر مانند لپ تاپ ، موبایل و کیف پولش را نیز به سرقت می برند.

در بین راه و حین درگیری زورگیران به عکاس آژانس عکس تهران 21 ضربه چاقو می زنند که ظاهرا" و خوشبختانه ضربات چاقو عمیق نبوده است و در نهایت او را که زخمی و بی حال بوده از ماشین به بیرون پرت کرده و در کنار جاده رها می کنند.

ساعتی بعد فردی رهگذر از راه می رسد و وقتی حال بد این عکاس را مشاهده می کند با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان فیاض بخش انتقال می دهند که پلیس نیز در بیمارستان حاضر شده و گزارشی تهیه کرده و پیگیر ماجرا است.

خبرگزاری رکنا امیدوار است حال این همکار رسانه ای هر چه زودتر بهبود یافته و پلیس سارقان زورگیر که آدم ربایی نیز کرده اند را دستگیر و به قانون بسپارد.

منبع: رکنا

303098