مرگ زن نیشابوری در خودروی مچاله شده + عکس تلخ

در تصادف مرگبار در نیشابور یک زن در خودروی له شده جان یاخت.
تصویر مرگ زن نیشابوری در خودروی مچاله شده + عکس تلخ

به گزارش سایت خبری پرسون، دیروز، اعلام خبر حادثه رانندگی دل‌خراش در جاده نیشابور به مشهد مأموران امداد و نجات اورژانس را به همراه عوامل انتظامی و پلیس راه به محل این سانحه کشاند.

در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس‌راه مشخص شد که 2دستگاه خودرو سواری ام‌وی‌ام و آریو به علتی نامعلوم روی پل بینالود با یکدیگر برخورد کرده‌اند که شدت این تصادف موجب محبوسی و مصدومیت سرنشینان هر2 خودرو در داخل اتاق مچاله، شده بود.

مرگ دلخراش زن جوان در جاده نیشابور

عوامل امداد و نجات بلافاصله با استفاده از تجهیزات مربوط ابتدا از بروز خسارات احتمالی و حریق خودرو‌ها ناشی از نشت بنزین جلوگیری کردند. در ادامه این عملیات مأموران امدادی هم‌زمان با اقدامات پیشگیرانه عوامل انتظامی و پلیس‌راه مصدومان را رهاسازی کردند و سپس به بیمارستان شهید طالقانی مشهد انتقال دادند.

بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی اورژانس مشهد با وجود اقدامات درمانی و پزشکی اما متأسفانه یکی از مصدومان این حادثه که زنی 27 ساله بود به دلیل شدت صدمات وارده و خون‌ریزی شدید جان خود را از دست داد.

به گفته علیشاهی در این حادثه 6 تن دیگر نیز زخمی شده‌اند که هم اکنون در بیمارستان شهید طالقانی مشهد تحت درمان قرار دارند.

طبق گفته علیشاهی برای انتقال مصدومان این حادثه از 2دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد امدادی استفاده شده است.

تحقیقات عوامل پلیس‌راه برای شناسایی علت این حادثه ادامه دارد.

منبع: رکنا

303082