پانزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا ۱۷ خرداد ماه جاری برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا، از برگزاری پانزدهمین جلسه این قرارگاه به ریاست وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی، در روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه جاری در محل وزارت کشور خبر داد.
تصویر پانزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا ۱۷ خرداد ماه جاری برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، «بابک دین‌پرست» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر گفت: در پانزدهمین جلسه قرارگاه که به ریاست فرمانده قرارگاه عملیاتی برگزار خواهد شد، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه خواهد شد.

وی بررسی آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در سطح استان‌های کشور و معرفی استان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی که در انجام فعالیت‌ها، عملکرد مطلوب یا ضعیف داشته‌اند را از برنامه های این جلسه عنوان کرد.

به گفته معاون وزیر کشور، گزارش مشترک سازمان حراست کل کشور و دبیرخانه قرارگاه عملیاتی، درخصوص آخرین وضعیت اجرای بند ۱ مصوبات چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی مبنی بر نحوه اتصال دستگاه‌های اجرایی به سامانه استعلام مراجعین هم در این جلسه ارائه خواهد شد.

دین‌پرست اضافه کرد: در این نشست همچنین گزارش نیروی انتظامی در خصوص آخرین وضعیت اعمال جریمه ناقضان قرنطینه و پروتکل‌های بهداشتی و گزارش نحوه اجرای بند ۱ مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر ممنوعیت سفرهای بین استانی، در تعطیلات نیمه خرداد ارائه می‌شود.

303050