رییس اداره ورزش و جوانان:

کشتی گیر بوکانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: آرمان محمد تختی، آزادکار بوکانی به سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان که به منظور حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان در شهر ارومیه برگزار می‌شود، دعوت شد.
تصویر کشتی گیر بوکانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، سلیمان سواره از دعوت کشتی‌گیر بوکانی به اردوی تیم ملی خبر دا و اظهار داشت: آرمان محمد تختی، آزادکار بوکانی به سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان که به منظور حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان در شهر ارومیه برگزار می‌شود، دعوت شد.

وی ادامه داد: این دوره در روزهای ۱۷ تا ۲۷ خردادماه سال جاری به سرمربیگری "محمد طلایی" و زیر نظر مربی ارشد "مسعود واحدی" و مربیان جلال لطیفی، سعید احمدی، علیرضا شیخ ریحانی و به سرپرستی رضا جباری برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان ادامه داد: رقابت‌های کشتی نوجوانان قهرمانی جهان در تاریخ ۲۸ تیر تا سه مردادماه سال جاری در شهر بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این ورزشکار بوکانی در وزن ۹۲ کیلوگرم به همراه ابوالفضل یاراحمدی از لرستان، حسین مفیدی از تهران و سید آرین سجادی از استان مازندران رقابت می‌کند.

انتهای پیام/

302970