تصادف شدید کامیونت با سمند در بلوار سعادت آباد

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه کامیونت پس از برخورد شدید با سواری سمند در بلوار سعادت آباد خبر داد.
تصویر تصادف شدید کامیونت با سمند در بلوار سعادت آباد

به گزارش سایت خبری پرسون، فاتب مجید رنجبر در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۱۹ و ۱۵ شب گذشته در مسیر بلوار سعادت آباد_میدان شهرداری یک دستگاه کامیونت حامل بار که در این مسیر در حال حرکت بوده ناگهان از مسیر و راه خارج و پس از انحراف از راه با یک دستگاه سواری سمند به شدت برخورد می‌نماید.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: پس از این برخورد شدید کامیونت خاور باز هم به مسیر خود ادامه داده و وارد فضای سبز این بلوار شده و واژگون می‌گردد.

رنجبر افزود: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان منطقه ۲ پلیس راهور پایتخت به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی گفت: با حضور جرثقیل سنگین راهور در موقعیت تصادف کامیون به حالت عادی بازگشت و به کنارراه منتقل گردید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس، پس از معاینه سرپایی راننده کامیون مشخص شد که به وی آسیبی نرسیده است.

وی در خصوص علت این تصادف، گفت: علت واژگونی کامیون، خستگی و خواب آلودگی راننده آن می‌باشد.

رنجبر از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث شود توجه آن‌ها از رانندگی پرت شود خودداری کنند و حتما قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند و سپس اقدام به حرکت نمایند.

گفتنی است خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

302858

مطالب مرتبط