تقدیر استاندار ایلام از بانک مهر ایران

محمد نوذری استاندار ایلام از بانک مهر ایران به علت پرداخت تسهیلات ایجاد اشتغال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر کرد.
تصویر تقدیر استاندار ایلام از بانک مهر ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن تقدیرنامه نوذری آمده:

«احتراماً بر خود لازم می‌دانم به پاس تجلیل از همکاری، همراهی و تلاش مضاعف و جهادی مدیریت و مجموعه همکاران خدوم آن بانک و سایر عوامل اجرایی در راستای جذب و پرداخت تسهیلات تکلیفی بند «ب» تبصره ۱۶ سال ۱۳۹۹ در جهت ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خمینی(ره) تقدیر و تشکر نمایم.

امید است در سال جاری که به تدبیر مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده است، با تلاش مضاعف، توجه به مسئولیت اجتماعی و درک شرایط اقتصادی و اجتماعی حاکم بر جامعه، علی‌الخصوص مددجویان تحت حمایت شاهد جذب و پرداخت ۱۰۰ درصدی اعتبارات موصوف در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای این عزیزان باشیم.»

بانک مهر ایران همواره توجه به اقشار کمتربرخودار و محروم را در برنامه خود داشته و در چارچوب تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی مختلف از جمله کمیته امداد خمینی(ره) تسهیلات مختلفی را برای این اقشار در نظر گرفته است. عمده تسهیلات پرداخت شده در این حوزه صرف ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای این قشر شده است.

302834