پیش بینی سودآوری بیمه آفرین با ثبت رکورد فروش بیمه نامه عمر در سال 1400

حجتی در مراسم تقدیر از نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی 99 عنوان کرد: سعی داریم با برنامه ریزی و آموزش مستمر شبکه فروش در سال ۱۴۰۰ در فروش بیمه نامه های عمر به عنوان محصول استراتژیک شرکت رکورد جدیدی ثبت کنیم .
تصویر پیش بینی سودآوری بیمه آفرین با ثبت رکورد فروش بیمه نامه عمر در سال 1400

به گزارش سایت خبری پرسون، این اختتامیه که با حضور آقای محمد حیدری مدیرعامل، هیات عامل و جمعی از مدیران اجرایی و نمایندگان و کارگزاران بیمه کارآفرین برگزار شد و از نمایندگان برتر تقدیر و جوایزی به ایشان اهدا شد همچنین نمایندگان و همکاران استانی بیمه کارآفرین از طریق لایو اینستاگرام (Instagram Live) و آپارات در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم، علیرضا حجتی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد موفق شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، به توانمندی این شبکه اشاره کرد و گفت :حق بیمه وصولی بیمه های عمر در سال ۹۹با رشد ۳۱ درصدی، حق بیمهای معادل ۸۳۰ میلیارد تومان را شامل میشود که این نشان از اقبال بازار به محصول و برند شرکت و تلاش شبکه فروش در این رشته بیمه ای است.

حجتی با تاکید بر اینکه توجه به حضور نمایندگان توانمند و موفق، این بخش همچنان می تواند با موفقیت هرچه تمام تر در پیشبرد اهداف و محبوبیت برند بیمه کارآفرین تاثیر گذار باشد ، ادامه داد : سعی داریم با برنامه ریزی و آموزش مستمر شبکه فروش در سال ۱۴۰۰ در فروش بیمه نامههای عمر به عنوان محصول استراتژیک شرکت رکورد جدیدی ثبت کنیم .

او به انتقاد برخی نماینده ها که ویترین فروش برای ورود به هر بازاری بیمه نامه تکمیل درمان و شخص ثالث اجباری است و تاکید بیمه کار آفرین بر فروش بیمه نامه زندگی است اشاره کرد و اظهار داشت : سهم حق بیمه های عمر در پرتفوی این شرکت و عملکرد درخشان سال گذشته گویای تعیین استراتژی درست این شرکت است و در حال حاضر نمایندگان هم به اثرات مثبت و هدفمند این موضوع پی برده اند.

حجتی با تاکید بر اینکه استراتژی بیمه کارآفرین در سال 1400 بر تقویت شبکه فروش و نماینده محوری است، گفت : این شرکت به منظور کمک به بهبود عملکرد شبکه فروش برای جذب بیشتر پرتفوی بیمه های عمر و زندگی ، ایجاد انگیزه و ترغیب فعالان شبکه فروش به توسعه پوشش بیمهای در میان مردم برنامه های متنوع را برای شبکه فروش برنامه ریزی کرده است .

او افزود : تقویت زیر ساخت های باشگاه مشتریان ، تکی برگی نمودن این بیمه نامه ها ، طراحی و تنوع بیمه نامه های جدید و تقویت زیر ساخت های فروش آنلاین از جمله برنامه تعیین شده برای سال جاری است و در واقع همه هدف ما این است که نیازمندی های شبکه فروش به بهترین شکل تامین شود، به طوری که حتی نمایندگان بیمه کارآفرین در شهرهای مرزی هم بتوانند بدون مشکل، بیمه نامه صادر کنند.

معاون مدیرعامل در امور توسعه بازار و شبکه فروش خواستار تلاش مضاعف شبکه فروش در راستای تحقق برنامه های در سال ۱۴۰۰ شد و افزود: البته با همکاری می توانیم به راحتی تمام این برنامه ها را به نتیجه مطلوب برسانیم هرچند تمام موارد یاد شده به اراده شما بستگی دارد. این تلاش و کمک ما باعث رشد شکوفایی در بیمه کارآفرین خواهد شد.

حجتی در پایان اظهار داشت: در دو ماهه اول سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، بیمه های عمر و زندگی بیش از ۵۰ درصدی رشد داشته اند و انتظار میرود این روند مثبت در ماههای آینده تداوم داشته باشد. حجتی ابراز امیدواری کرد بعد از پایان پاندمی کرونا طی یک مراسم باشکوه از تلاش و کوشش نمایندگان این شرکت قدرانی شود.

302782