دعوای عشقی باعث تخریب ۱۰ خودرو با چاقو و قمه شد

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که ۱۰ خودرو را با چاقو و قمه تخریب کرده بود.

تصویر دعوای عشقی باعث تخریب ۱۰ خودرو با چاقو و قمه شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اعلام خبر بازداشت فردی که ۱۰ خودرو را تخریب کرده بود اعلام کرد: برخورد قانونی و قاطع با افرادی که بخواهند با اقدامات شرارت‌آمیز امنیت جامعه و مردم را خدشه‌دار کنند به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار ذوالقدری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: بامداد چند روز پیش اهالی یکی از مناطق اطراف میدان ساحل (حوالی دریاچه خیلج‌فارس) با صدایی شبیه تیراندازی از خواب بیدار شده و فردی را دیدند که با چاقو و قمه در حال تخریب خودروهای پارک‌شده است.

وی با بیان اینکه متهم پس از تخریب 10 دستگاه خودرو از محل متواری شد از انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای شناسایی و در نهایت دستگیری توسط مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ خبر داد.

گفتنی است متهم که حدوداً 20 ساله است و آثار ضربات چاقو در پشت گردنش به چشم می‌خورد در مورد اقدام خود به خبرنگاران می گوید: آن شب عصبی بودم و حواسم نبود، از محله‌مان در منطقه شهرک غرب به میدان ساحل رفتم و پس از جر و بحث و دعوا با نامزدم، به محل زندگی آنها رفته و اقدام به تخریب خودروها کردم.

متهم دستگیر شده که صاحب یک نمایشگاه خودرو در شمال غرب است ادامه داده و می گوید: ماهانه حدود 40 تا 50 میلیون درآمد دارم و به هیچ‌وجه مشکل مالی ندارم، آن شب نیز کنترلم را از دست دادم و وقتی به خود آمدم، پشیمان شدم.

منبع: فارس

302760