درخشش بانک سپه در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران

اداره کل روابط عمومی بانک سپه در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران موفق به دریافت دو لوح ستاره مدیریت روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی شد.
تصویر درخشش بانک سپه در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، در لوح تقدیر رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی فیلیپ بورمانس و رئیس جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، خطاب به دکتر غلامرضا اسکندری رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه در لوح ستاره مدیریت روابط عمومی آمده است: فرصت خدمت در حرفه فاخر روابط عمومی و مدیریت آن، فرصتی نیکو و خاطره‌ای ماندگار است، به‌ویژه زمانی که این فرصت، همراه با مدیریت اثربخش و مطلوب باشد و بتواند در ارائه خدمت به ذی‌نفعان حوزه مربوط به خود، اقدامات ارزنده‌ای ارائه کند.

هیئت‌داوران «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با اعطای لوح «ستاره مدیریت روابط عمومی» به جنابعالی لازم می‌داند از درخشش و توفیقات آن مدیر ارجمند در سال 1399 در منصب مدیریت روابط عمومی بانک سپه تقدیر کند. امید آنکه همچنان شاهد حضور موفق شما در عرصه مدیریت روابط عمومی باشیم.»

بر اساس این گزارش اداره کل روابط عمومی بانک سپه پس از بررسی‌های انجام شده توسط هیئت‌داوران جشنواره موفق به کسب بیشترین امتیاز در بین روابط عمومی‌های ستاره سال 1399 و دریافت لوح (ستاره طلایی روابط عمومی) نیز شد.

غلامرضا اسکندری نیز با بیان اینکه کسب موفقیت‌های واصله تصادفی نیست و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، استراتژی تدوین‌شده و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در روابط عمومی بانک سپه به دست آمده است، اظهار داشت: بی‌شک برنامه‌ریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخص‌های موردنظر است و با همین اصول امروز شاهد خبرهای خوبی در بانک سپه هستیم.

وی تصریح کرد: استراتژی‌های کاربردی متناسب با واقعیت‌ها و شرایط موجود در تمام بخش‌ها خصوصاً با توجه به مأموریت ملی ادغام تدوین و به مرحله اجرا درآمد.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه، تدوین استراتژی مشخص رسانه‌ای، تغییر ساختار نشریات بانک، دیجیتال‌سازی نشریات بانک از ابتدا تاکنون را ازجمله اقدامات مهم دو سال اخیر در روابط عمومی برشمرد و افزود: مستندسازی فعالیت‌های ادغام در بانک به‌ویژه حوزه روابط عمومی، ایجاد فضایی آرام و بدون حاشیه که ماحصل تعامل مناسب با رسانه‌ها در کنار تعامل با وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و بانک‌های ادغامی بود، دلیلی بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های روابط عمومی و کاربرد خردمندانه آنها در فرآیند ادغام بانک‌ها می‌باشد.

اسکندری یکسان‌سازی هویت بصری بانک‌های ادغامی، فراهم‌سازی مقدمات راه‌اندازی و تجهیز اتاق مانیتورینگ تلویزیون‌های شعب به‌صورت متمرکز را ازجمله اقدامات مؤثر دیگر روابط عمومی در سال گذشته ذکر کرد و افزود: تهیه دستورالعمل نظام آراستگی بانک سپه، راه‌اندازی شیفت غیر اداری 1557 به‌منظور خدمات مسدودی کارت و درگاه‌های بانک و نیز فراهم‌سازی مقدمات یکسان‌سازی مراکز پاسخگویی بانک‌ها، تدوین و اجرای کمپین داخلی از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

بر اساس این گزارش، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه یکی از مدیران مجرب این بانک است که سابقه فعالیت در رده‌های مختلف مدیریتی در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، سمنان و قم را در کارنامه خود دارد و در مقاطعی با سمت‌های معاون اداره کل روابط عمومی، بازرس ویژه مدیرعامل و همچنین دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم خدمت کرده است.

این گزارش می‌افزاید: اداره کل روابط عمومی بانک سپه از بهار سال 1398 با ریاست غلامرضا اسکندری همزمان با اجرای طرح ملی ادغام و عملیاتی شدن پروژه بزرگ ارتقای سامانه‌ها و سیستم‌های بانک سپه در زمینه انجام اقدامات حرفه‌ای در حوزه روابط عمومی در جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی به موفقیت‌های مهمی دست یافت.
در این مدت رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه به سبب طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی این بانک، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی کشور را دریافت کرد.

همچنین هیئت‌داوران سمپوزیوم بین‌المللی و هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، بانک سپه را به دلیل استفاده بهینه از ظرفیت‌های روابط عمومی و کاربرد خردمندانه آنها در فرآیند ادغام بانک‌ها طی دو سال اخیر شایسته دریافت نشان ویژه دانست و نشان ویژه روابط عمومی اثربخش را به اداره کل روابط عمومی بانک سپه اعطا کرد و همچنین لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و مجازی جشنواره یادشده به دلیل رعایت استانداردهای علمی، صنفی، خلاقیت در کار، داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها به اداره کل روابط عمومی بانک سپه تعلق گرفت.

302719

سازمان آگهی های پرسون