نماینده ضد برجام و آقای وندی شرمن!

نماینده مجلسی که وندی شرمن را آقا می‌خواند، علاوه بر کمبود اطلاعات و سوادش، جامعه مردسالار ایران را آشکار می‌کند. 
تصویر نماینده ضد برجام و آقای وندی شرمن!

به گزارش سایت خبری پرسون، اخیرا مناظره‌ای میان عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب و نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خصوص برجام برگزار شده است.

طی این مناظره آقای پژمانفر، نماینده اصولگرا و مخالف برجام از خانم وندی شرمن، قائم‌مقام فعلی وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا و مذاکره کننده این کشور در مذاکرات برجام در دوران اوباما به عنوان آقای وندی شرمن یاد می‌کند.

ایشان همانند بسیاری از نمایندگان مجلس یازدهم که خود را مجلس انقلابی می‌دانند، از مخالفان سیاست‌های دولت روحانی از جمله برجام هستند. حال با اظهارنظر شخص ایشان میزان سواد مخالفان برجام عیان می‌شود. چرا که مشت نمونه خروار است.

در خصوص واقعیت‌های برجام، همواره به موافقان و مخالفان آن خواندن متن اصلی برجام توصیه می‌شود و نمایندگان مجلس به عنوان تصویب کننده و ناظر در رأس این توصیه هستند. زیرا مذاکرات مربوط به برجام همچنان ادامه دارد و شاید نیاز به مداخله مجلس یازدهم باشد. اما این نوع صحبت‌ها که متأسفانه بی‌سوادی آقای نماینده را نشان می‌دهد؛ حکایت از این دارد که وی حتی اخبار مربوط به برجام را دنبال نکرده و شناختی از این خانم ندارد، چه رسد به این که متن برجام را خوانده باشد.

آثار رد صلاحیت چهره‌های مطرح مجلس دهم و کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم با وجود همین نمونه‌ها آشکار می‌شود.

مسئله دیگر این است که برخی آقایان فقط تمایل به گفتن مرگ بر آمریکا بدون شناخت واقعی از این کشور دارند. جناب پژمانفر، آقای وندی شرمن گفتن شما به کنار، شناختی از کاملا هریس، معاون اول جو بایدن دارید؟ شما که در پس ذهن‌تان مردسالاری رخنه کرده است؛ دفاع از حقوق زنان ایرانی پیشکش، اندکی مطالعه کنید.

نویسنده: فاطمه جوادی

302583