معاون استاندار کردستان:

سازمان‌های مردم‌نهاد از ورود به هرگونه جریانات سیاسی دوری کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد همانطوری که از نامشان پیداست باید به دنبال کارهای مردمی، فرهنگ‌سازی و... باشند و از ورود به هرگونه جریانات سیاسی دوری کنند.

تصویر سازمان‌های مردم‌نهاد از ورود به هرگونه جریانات سیاسی دوری کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمدابراهیم زارعی؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در شورای هماهنگی مشارکت‌های مردمی مقابله با کرونا در سخنانی گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد همانطوری که از نامشان پیداست باید به دنبال کارهای مردمی، فرهنگ‌سازی و... باشند و از ورود به هرگونه جریانات سیاسی دوری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به گونه‌ای نقش بازوان مدیران دولتی را بازی می‌کنند و با همکاری همین انجمن‌ها بسیاری از مشکلات جامعه شناسایی می‌شود و در نتیجه ارائه خدمات به نیازمندان سریع‌تر و دقیق‌تر صورت می‌گیرد.

زارعی ادامه داد: در بحث کرونا انجمن‌ها و سمن‌ها به خوبی نشان دادند که می‌توانند در چنین شرایطی بسیار نقش آفرین باشند.

معاون استاندار کردستان تاکید کرد: باید سمن‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد به خوبی شناسایی شوند تا در زمان ضرورت بتوانیم بهتر و البته سریع‌تر به آنها دسترسی داشته باشیم.

در ادامه این نشست، امام جمعه سنندج نیز در سخنانی بیان داشت: خوشبختانه در ایام کرونا شاهد یک همدلی بسیار خوب بین مردم کردستان بودیم که این همدلی می‌تواند برای همه مردم کشور الگو باشد.

ماموستا فایق رستمی بیان داشت: خوشبختانه ملت ایران به ویژه مردم کردستان در بحث کرونا به خوبی توانستند که کارنامه موفقی از خود نشان دهند.

طاهره ایزدی ـ استان کردستان

302502