تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان‌های امام راحل

وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از ورزشکاران و کارکنان این وزارتخانه روز سه شنبه در آستانه سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.
تصویر تجدید میثاق جامعه ورزشی کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش سایت خبری پرسون، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از معاونان، مدیران کل و جمعی از ورزشکاران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.
وزیر ورزش و جوانان، معاونان، مدیران کل و جمعی از ورزشکاران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.
وزیر ورزش و جوانان در این مراسم معنوی با اشاره به ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب، گفت: جامعه ورزش کشور مانند ادوار گذشته که همیشه در صحنه دفاع از آرمان های امام(ره) و ارزش های مکتب ایشان و حفظ تمامیت ارضی و حامیت کشور افتخار آفرین بوده امروز نیز جزو اولین گروه هایی است که برای ادای احترام و تجدید میثاق به حرم بنیانگذار کبیر انقلاب آمده است.
مسعود سلطانی فر با بیان اینکه جامعه جوان و ورزشکار کشور همیشه به دنبال افتخار آفرینی برای کشور بوده است، اظهار داشت: امروز به همراه معاونان، روسای فدراسیون ها و جمعی از ورزشکاران به این مکان مقدس آمده ایم تا بار دیگر اعلام آمادگی و تجدید میثاق کنیم که مانند ۴۲ سال گذشته در خدمت کشور و جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: جامعه جوان و ورزشی کشور از همین جا اعلام می کند که در این صحنه نیز مانند گذشته در جهت حفظ ارزش ها، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور پا به میدان خواهد گذاشت تا شاهد انتخابات پرشوری در کشور شویم.
سلطانی فر تاکید کرد: حضور پرشور مردم و جوانان در انتخابات موجب رشد، توسعه و افزایش قدرت ملی کشور می شود.

302438